Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4989 berichten • Pagina 48 van 250

Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: Wat wil je kwijt.

sim-niels schreef:Ajax heeft Feyenoord verslagen!! :D
Feyenoord wint nooit meer van Ajax :D
Wacht maar af! Feyenoord komt terug! En harder dan ooit! Ze zullen Ajax dan volledig voor schut zetten!
Feyenoord wou Ajax gewoon laten winnen!

Lekker gesimst vandaag (H)
En ik kom er net achter dat ik wel gewoon de foto's van 1 up voor New Life klaar heb staan xD. Ze staan gewoon ergens anders xD. Morgen maar de up klaarmaken (A).
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Charge
Oplichter Oplichter

Ik heb eindelijk die ***examenopdracht voor myl af. Derest van m'n huiswerk laat ik maar voor een keertje liggen. Ik val zowat in slaap achter m'n computer :$
Als het goed is krijg ik morgen de uitslag van m'n bloedtest. Geen idee of ze wel wat kunnen vinden. Ergens hoop ik het wel, want dan weten ze teminste wat het is. :S

Ik ga nu slapen. Welterusten allemaal :knuffel

\/ Ik val iedere keer overdag in slaap. Ik ben de hele dag moe, dan krijg ik koppijn en word ik erg draaierig. Het duurt nu al 2 maanden ofzo.

Laatst gewijzigd door Charge op do 20 jan 2011, 22:24, 1 keer totaal gewijzigd.

I_mJimmy
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker

Ik ben vrij vandaag :D! Open dagen :)!

Ben net terug uit de stad heb Vans gekocht. Ik zat te twijfelen want vond ze heel leuk maar ze waren 65 euro en dat vond ik wat duur, nu waren ze afgeprijsd voor 20 euro dus heb ze maar gelijk genomen :D!
Afbeelding
Dotted
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Ga je niet menen he o.O Ik kan niet meer inloggen op msn, dan moet ik een update installeren anders doet ie het niet. Ben bang dat ik die nieuwe versie dan krijg, die ik écht niet kwijt wil ;( Iemand ervaring?
yanyo111
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

bij ons sneeuwt het ook een beetje :P

en ik wil iets grappigs kwijt:
mijn sims een man en een vrouw zijn ongetrouwt en wonen in een apartement nadat de vrouw zwanger is geraakt van de man gaat ze vreemd met een ander later gaat die vader van die baby ook vreemd ze krijgen ruzie en doen o,jaa met wie ze vreemdgaan enzo en die baby is nu al jong volwassen en die gaat met oma's naar bed :P

Laatst gewijzigd door yanyo111 op vr 21 jan 2011, 15:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Na 5 jaar weer terug op het forum :D al lid sinds 2010 (H)
Upload af en toe leuke dingen in de Sims community (yanyo111)
yanyo111
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

oops ik zag roermond niet staan ik dacht ergens anders in nederland dan had ik net zogoed dat berichtje van het sneeuwt hier ook weg laten omdat ik naast roermond woon in herkenbosch :P
Na 5 jaar weer terug op het forum :D al lid sinds 2010 (H)
Upload af en toe leuke dingen in de Sims community (yanyo111)
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Oeff ik ben nu bij mijn vriend thuis, again.. En ik ben bang dat die vader eerder thuis is dan mijn vriend zelf..(heb zijn sleutel geleend) maar ik ben zo bang voor die vent...

Weergave- en sorteeropties

Gesloten