Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4989 berichten • Pagina 35 van 250

Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: Wat wil je kwijt.

@Hiki
:'(
Zoo triest!

Eigenlijk zouden we vandaag naar me nicht gaan. Maar ze moet hockeyen :roll.
Ik heb nog steeds lol van gisteren xD. Me moder zei dat er meer actie in moest komen (A).
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
AnsjJ2

lol er is hier weer wat gaande hoor. Ben op het moment in Tolkamer bij mijn vriend. Opeens komen er allemaal mensen met auto;s en voetgangers voorbij. En dat hoort niet in Tolkamer, om 8 uur savonds gaat het licht uit en overdag komt er neimand naar buiten. En nu staan er 5 straten vol, de weg richting de kade staat helemaal vol en waarom? Nou omdat de kade helemaal blank staat... Omg... Stelletje Ramp toeristen.
AnsjJ2

Hmh ik wil nog iets kwijt, het internet bij mijn vriend zuigt echt. Ik kan niet eens wordpress of weebly of TSR of wat dan ook laden! Dit wil net gewoon laden! En dan zegt die pa dat hij het beste internet heeft ter wereld. Ja uh dus niet?!
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

ik heb net een manderijn gegeten, zat er nog een stuk schil op. jammie, het allernieuwste recept: Manderijn met een heerlijk stukje schil. bah.
ben te lui om er ik wil kwijt dat te typen.. maar nogal raar, want nu moet ik dít weer typen
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Simmielove

@Hikari
Ik ook :woot.

We hebben net de bank gerepareed :o. En ik ga nu proberen om op mijn p.c de prullenbak te legen, heb net al mijn sims 2 downloads verwijderd :o. In de prullebak staan iets van 7025 dingen :sweatdrop
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
superfan
Snode rechterhand Snode rechterhand

marlinde schreef:ik heb net een manderijn gegeten, zat er nog een stuk schil op. jammie, het allernieuwste recept: Manderijn met een heerlijk stukje schil. bah.
ben te lui om er ik wil kwijt dat te typen.. maar nogal raar, want nu moet ik dít weer typen
haha jij doet mij na das mij 2 weken geleden overkomen XD
Afbeelding
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Oh das K*T Steven ;)
Mijn hoge komma doet het niet en dat is zwaar irritand als ik Knie"en wil typen! Zie je zelfs nu gaat niet! :cursing
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .

Weergave- en sorteeropties

Gesloten