Eigenlijk zouden we vandaag naar me nicht gaan. Maar ze moet hockeyen .
Ik heb nog steeds lol van gisteren . Me moder zei dat er meer actie in moest komen .
lol er is hier weer wat gaande hoor. Ben op het moment in Tolkamer bij mijn vriend. Opeens komen er allemaal mensen met auto;s en voetgangers voorbij. En dat hoort niet in Tolkamer, om 8 uur savonds gaat het licht uit en overdag komt er neimand naar buiten. En nu staan er 5 straten vol, de weg richting de kade staat helemaal vol en waarom? Nou omdat de kade helemaal blank staat... Omg... Stelletje Ramp toeristen.
ik ook
maar ik moet er ook nog eens een boektoets voor leren voor morgen van duits. en ik heb dat hele boek niet gelezen (als ik dat er ook nog eens bij moest doen dan had ik deze week niet overleefd)
Hmh ik wil nog iets kwijt, het internet bij mijn vriend zuigt echt. Ik kan niet eens wordpress of weebly of TSR of wat dan ook laden! Dit wil net gewoon laden! En dan zegt die pa dat hij het beste internet heeft ter wereld. Ja uh dus niet?!
ik heb net een manderijn gegeten, zat er nog een stuk schil op. jammie, het allernieuwste recept: Manderijn met een heerlijk stukje schil. bah.
ben te lui om er ik wil kwijt dat te typen.. maar nogal raar, want nu moet ik dít weer typen
We hebben net de bank gerepareed . En ik ga nu proberen om op mijn p.c de prullenbak te legen, heb net al mijn sims 2 downloads verwijderd . In de prullebak staan iets van 7025 dingen
marlinde schreef:ik heb net een manderijn gegeten, zat er nog een stuk schil op. jammie, het allernieuwste recept: Manderijn met een heerlijk stukje schil. bah.
ben te lui om er ik wil kwijt dat te typen.. maar nogal raar, want nu moet ik dít weer typen
haha jij doet mij na das mij 2 weken geleden overkomen