Morgen valt bij mij niks uit. Gelukkig heb ik tot 6de. Wel zo naar bed, morgen nog ff Frans leren (s'ochtends). En dan s'middags bio en verzorging gaan leren, alleen snap ik niet wat het doel van verzorging is. Het is bij ons een 'praat' les
maarja ik overleef het wel met MTV
daar heb ik trouwens een heel leuk liedje gehoord; The script - for the first time
<33333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333
Ik voel me ook weer zo goed als beter, nog een beetje moe, en hoesterig, maar de hoest komt al los, en dan maandag weer naar school, paar cito's inhalen enzo..
Ben gisteravond naar een school geweest waar ik eerst heen wou. Was open avond. Het was heel grappig want we werden begeleid en ik was de langste terwijl ik heel klein ben
Ik ben bezig met een stukje schrijven (moe voor school), ik heb 't boek Twilight gekozen, dit heb ik tot nu toe : Isabella Swan, 17 jaar, verhuist naar Forks omdat haar stiefvader een contract heeft gekregen en haar moeder met hem mee kan. Bella trekt bij haar vader in, die totaal niet kan koken.
Ik moet de inhoud vertellen (klein stukje heurr) en dan me mening geven
EDIT;
Dit heb ik nu : Isabella Swan, 17 jaar, verhuist naar Forks omdat haar stiefvader een contract heeft gekregen en haar moeder met hem mee kan. Bella trekt bij haar vader in, die totaal niet kan koken. Op Bella’s eerste schooldag ziet ze een aantrekkelijke jongen, deze heet Edward Cullen. Bella vraagt zich af wat er met hem is, hij lijkt haar te ontwijken, en soms lijkt het alsof hij vreselijk boos op haar is.
Bella weet dat het anders is als Edward haar redt, een auto kan niet remmen, deze glijd naar Bella, de tegen haar auto staat. Maar waarom ziet de deuk in de auto er precies hetzelfde uit als Edward’s hand? Waarom is zijn huid zo koud?
Bella is vast besloten om hier achter te komen, al wordt het haar dood.
Danks . V
Laatst gewijzigd door Simmielove op vr 14 jan 2011, 16:04, 1 keer totaal gewijzigd.