Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4989 berichten • Pagina 29 van 250

Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: Wat wil je kwijt.

Morgen valt bij mij niks uit. Gelukkig heb ik tot 6de. Wel zo naar bed, morgen nog ff Frans leren (s'ochtends). En dan s'middags bio en verzorging gaan leren, alleen snap ik niet wat het doel van verzorging is. Het is bij ons een 'praat' les xD
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Simmielove

Heb nu ruzie met me ma :fluit
Ze beschuldigde me en nu ga ze zeggen dak op me nicht lijk xD (Mijn nicht is heel brutaal :fluit)
Afbeelding
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Nog steeds ziek >: (

maarja ik overleef het wel met MTV :sweatdrop
daar heb ik trouwens een heel leuk liedje gehoord; The script - for the first time
<33333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333
Afbeelding
Nina

Heel erg veel plezier Marii!

Ik zit nog steeds ziek thuis. Voel me al wel iets beter. Beetje computeren, misschien vanmiddag nog even Simsen :D
Liza

Ik voel me ook weer zo goed als beter, nog een beetje moe, en hoesterig, maar de hoest komt al los, en dan maandag weer naar school, paar cito's inhalen enzo..
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Emma

Ben gisteravond naar een school geweest waar ik eerst heen wou. Was open avond. Het was heel grappig want we werden begeleid en ik was de langste xD terwijl ik heel klein ben xD
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Simmielove

Ik ben bezig met een stukje schrijven (moe voor school), ik heb 't boek Twilight gekozen, dit heb ik tot nu toe xD:
Isabella Swan, 17 jaar, verhuist naar Forks omdat haar stiefvader een contract heeft gekregen en haar moeder met hem mee kan. Bella trekt bij haar vader in, die totaal niet kan koken.
Ik moet de inhoud vertellen (klein stukje heurr) en dan me mening geven :p

EDIT;
Dit heb ik nu :p:
Isabella Swan, 17 jaar, verhuist naar Forks omdat haar stiefvader een contract heeft gekregen en haar moeder met hem mee kan. Bella trekt bij haar vader in, die totaal niet kan koken. Op Bella’s eerste schooldag ziet ze een aantrekkelijke jongen, deze heet Edward Cullen. Bella vraagt zich af wat er met hem is, hij lijkt haar te ontwijken, en soms lijkt het alsof hij vreselijk boos op haar is.
Bella weet dat het anders is als Edward haar redt, een auto kan niet remmen, deze glijd naar Bella, de tegen haar auto staat. Maar waarom ziet de deuk in de auto er precies hetzelfde uit als Edward’s hand? Waarom is zijn huid zo koud?
Bella is vast besloten om hier achter te komen, al wordt het haar dood.

Danks xD.
V

Laatst gewijzigd door Simmielove op vr 14 jan 2011, 16:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten