Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

1560 berichten • Pagina 8 van 78

Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Jack en ik kwamen bij een kajuit aan. We gingen naar binnen omdat we nieuwsgierig waren.

Wat ik daar zag...
Mijn hart brak in duizenden stukken. Cwenburg en een man waren aan het zoenen. Tranen in mijn ogen. Ik deed mijn mond open en begon keihard te krijsen. Ik viel op de grond, nog steeds krijsend.

~Ayme
Afbeelding
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Ik kreunde zachtjes. "Cwen dat is?" Vroeg Hector zachtjes. Nog steeds tegen me aan. "Een van mijn Crew. Ik heb ooit met haar..." Het laatste woord kwam er niet uit. Er rolde een traan over mijn wang.
Twee mensen waar ik van houd. Jack keek verbaasd rond. "Is dat je nieuwe vriendje." Praatte Hector richting Jack. "Nee. Hij is een vriend." Lipte ik. "Een vriend." Fluisterde Hector terug. "Dus je vriend zou dit dan ook niet erg vinden." Hector duwde me tegen de muur aan. Zijn kus werd heftiger. "Hect..Nee Alstjeblieft...Ik moet...Ayme." Kreunde ik zachtjes. Hectors hand gleed langs mijn been.

~Cwen
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Luc

Jane kwam aandwarellen met Darwsel " goed gedaan " zei ik met een knipoog tegen Jane.

Eenmaal bij het schip aangekomen gingen Jane en ik veder met inladen van het schip goud,juwelen,RUM!, specerijen en nog veel meer. Het was wel zwaar en ik vond het ook raar dat aleen Jane en ik aan het inladen waren maarja derest zou vast wel wat anders aan het doen zijn.

Jowl Saggins --
Yum

Ik keek vanuit mijn ooghoek, terwijl ik nog steeds krijste, naar Cwenburg die ondertussen werd uitgekleed door de man die haar net aan het zoenen was. Ik schrok me rot. Ik greep naar de man zijn been en probeerde hem weg te trekken, maar...

~Ayme
Afbeelding
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Er werd een gewonde op het schip gehaald, laat hem toch achter! Wat hebben we aan iemand al-ie gewond is!
Niks, wij moeten die gene gaan verdedigen, terwijl die op zijn luie reet toekijkt! Ik grijp de relling hevig vast. Iedereen hier was te aardig! Niet normaal. Vroeger waren ze nooit aardig. Ik werd altijd geslagen, altijd was ik slecht. Maar heb ik ook een krimp gegeven? Nee! Ik ben niet zo! Niemand hoort zo te zijn! Niemand! Ik laat me vallen en steek mijn hoofd tussen mijn benen terwijl ik een soort 'flashback' meemaakte, ik voelde de pijn. Ik merkte dat ik mijn rug kromde en zachtjes kreunde, maar ik ging door.

~Willow Smidweed~
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Als alles is ingeladen veeg ik het zweet van mijn voorhoofd af.
"Zo, dan is dat ook weer gedaan. Waar zou de rest van de crew zijn? Ze hebben 'm vast en zeker gesmeerd. Ze wisten wel dat wij al het werk zouden gaan doen."
"Ach, maak je maar niet zod ruk. Ze hebben vast een goede reden om weg te blijven."
"Misschien." zucht ik.
Ik loop naar Darnell toe.
"Vertel, wat is er nou gebeurd?"

xx- jane de Belleville -xx
Emma

"Hector. Wacht. Blijf van de knopen af! Blijf van de knopen!" Kreunde ik. Hector negeerde het en rukte de knopen los. Zijn lippen gleden over mijn nek. Ik stootte een zachte kreun uit. Ayme begon aan hector te trekken. Hector gaf haar een duw. Jack ving haar op. Snel droeg Jack haar weg. Ik hoorde het geluid van scheurende kleren en ik voelde een bries op mijn boven lijf.

~Cwen

--------------------------------
v Ik wordt niet verkracht oké? xD
Cwen boeit het allemaal niet xD

Laatst gewijzigd door Emma op wo 12 jan 2011, 21:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
djon black

Ik vertelde het hele verhaal met de bank en de britten en dan de sprong richting gemeente huis wat blijkbaar niet zo goed uitpakte. Maar 1 ding was me niet duidelijk en ik vroeg ''hoe wisten de britten dat ik of zelfs we daar waren?" Ik veegde ondertusen mijn voorhoofd schoon. En ik vroeg ook: "hoe erg zijn mijn wonden nou eigenlijk?" Na het antwoord dat het wel meeviel ben ik naar mijn hangmat gegaan en ben daar gaan slapen maar elke keer werd ik wakker en schreeuwde ik: "Help, help de britten zijn me aan het ophangen! Waaaaa!"
Ik rende naar de kapiteins hut omdat ik dacht dat ik dit moest vertellen, maar ik zag dat Cwen verkracht werd door Hector. Ik trok mijn pistool richtte hem op Hector en zei: "laat haar los!!! of anders knal ik die lelijke kop van je eraf!"

-Darnell-
Afbeelding
Yum

Ik zit in de armen van Jack, net buiten de kajuit. Iemand loopt opeens naar binnen. "LAAT ME NOU LOS!! IK WIL CWEN REDDEN!!" krijs ik naar Jack terwijl ik uit zijn armen spring en de hut in ren. Daar zie ik dat de man die net naar binnen holde zijn pistool naar de andere man aan het richten is. Cwen is ondertussen half naakt...

~Ayme
Afbeelding
djon black

Ik keek om naar Ayme en zei: '' Ayme ik laat onze kap'tein niet verkrachten en het is nog belangrijker want ze heeft ooit me leven gered'' Hector ging ondertussen gewoon door en ik knalde hem niet zoals beloofd in zijn hoofd maar in zijn been ik probeerde Hector van Cwen af te trekken maar dit lukte niet omdat ik nog half gewond was ik riep: ''Ayme sta daar niet zo help me''

-Darnell-
Afbeelding
Emma

"Mijn Kop is niet lelijk!" Brulde Hector. En Hij richtte zijn geweer op Darnell. "Hector laat het!" Mompelde ik. Ayme kwam binnen en ik voelde Hectors lippen tegen die van mij. "Alles als jij je broek maar aanhoud." Fluisterde ik. Hector lachte zachtjes. "Als je het maar laat." Maakte ik hem duidelijk.
"Hmm. Misschien doe ik wel alsof ik doof ben." Lachte Hector. Ik grijnsde terug. Ik drukte mijn vinger tegen de knoop van zijn broek. "die blijft dicht." Fluisterde ik in zijn oor. Hectors handen lagen naast me.
Ze grepen mijn armen vast. Ik voelde me warm. Ik hoorde een schot en Hector viel op de grond. Ik pakte snel mijn bloes en knoopte hem dicht. Ik boog me over Hector heen.
"Hec? Hec?" Huilde ik half. "Wat heb je gedaan?" Ik duwde Ayme en Darnell uit de Kajuit.
Voorzichtig boog ik me over hector. "Kom terug." Ik legde mijn hoofd op zijn bruine borst.

~Cwen
Afbeelding
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Ik hoor allemaal lawaai uit de kajuit van Cwen komen.
"Wat een hrrie, kan het niet wat rustiger?!" mopper ik in mezelf.
Als ik in de deuropening sta tref ik Cwen aan met een man die voor mij vreemd is.
En wat die man doet ziet er niet fris uit.
Snel sla ik mijn handen voor mijn ogen en probeer weg te lopen, maar dan roept Darnell me wat na.
"Jane, kom helpen dan!"
Wat, is dit dan niet vrijwillig?! Verbaasd draai ik me om.
Hoe durft Darnell te denken dat hij kan beslissen wat ik doe?! Maar als ik naar Cwen kijk zie ik dat ze echt hulp nodig heb.
Ik pak een verroeste pan die op het tafeltje ligt en wil ermee op het achterhoofd van de man slaan, als ik een schot hoor. Hij valt bewusteloos op de grond.

xx- Jane de Belleville -xx
djon black

Ik keek verbaasd om me heen en zei: "huh? dat iemand dood kan gaan aan een schot in het been" sinds wanneer is dat gebeurd, wel met dood bloeden maar dat duurde even" Dacht zelf ook oww wat heb ik gedaan ik klom in het kraaien nest om zo van iedereen af te komen
Afbeelding
Luc

EEN SCHOT! Ik liep op het geluid af ik kwam aan bij de kajuit van Cwen en ik zag een man en Cwen die hopeloos naar de man keek. "wat is hier gebeurd ?!" vroeg ik aan Jane ze reageerde niet, niemand in die kamer . "JOHOE WAT IS HIER GEBEURD! Vroeg ik op een boze toon

Edit..

Ik wou helpen maar als niemand mijvertelde wat er gebeurd was kon ik niks doen

Jowl Saggins --
Emma

Jowl kwam binnen. "Jowl help me! Hector! Hij is gewond." Mompelde ik.
Iedereen stond verstijfd naar mij en hector te kijken. Jowl deed een stap naar voren. Hij ging op zijn knieën naast Hector zitten. "Ik dacht dat je wat met Ayme had." Fluisterde hij zachtjes. "Ik ook" Fluisterde ik terug. "Maar ik kwam Hector weer tegen." Fluisterde ik. "Hij is bewusteloos." Mompelde Jowl.

~Cwen

Laatst gewijzigd door Emma op za 22 jan 2011, 17:47, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
caesar11111

Ik opende mijn ogen en zuchte, de pijn was nog steeds even erg als die keren daarvoor maar ik moest hier weg. Ik had een schot gehoord, wat was er gebeurt ... ?
Ik zette me recht en probeerde op mijn ene been te steunen, "fout idee" hoorde ik een stem achter me zeggen, ik schrok en draaide me om. Een slanke vrouw die ik herkende als een van de hulpkokken stond voor me tegen een paal geleund.
" Kan ik je helpen," vroeg ze zwoel en ze schreed zachtjes naar me toe, ik sputterde en liet me achterover duwen op het bed, haar vingers gleden langs mijn open hemd over mijn ontblote borstkas en ze beet speels op haar lip.
Ik schudde mijn hoofd " Nee, dankje" zei ik stug en ik duwde haar van me af.
Verdwaast liet ik de vrouw achter me en liep de kamer uit, op naar de bar.
Daar zette ik me aan een kist en pakte een fles rum, ik voelde me eenzaam, waar was iedereen ...

-Lucas Folcalor-
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Alles van vroeger vervaagde nadat ik een schot hoorde. Niks aan de hand zezag ik i iets in me. Helemaal niks, dus. Oké? Wat nu? Ik voelde me vreselijk, ik herinnerde me alles weer, rillend sta ik op. Ik liep nieuwsgierig naar de slaapvertrekken om te kijken wat er aan de hand was en of het druk was. Het was druk, oké. Dan maar op de naar de bar. Tijdens het lopen voel ik mijn dij verschrikkelijk steken, ik kijk er even naar en kijk snel weer weg, het was weer gaab bloeden, fijn!
Toen ik binnen kwam zag ik Lucas zitten, "ik dacht dat jij hoorde te slapen! Of iniedergeval moest uirusten." Zei ik. Lucas haalt zijn schouders op.
"Ik kan je gedachte nu wel raden." Mompel ik.

~Willow Smidweed~
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Jozz

Ik stond buiten de kajuit, ik wachtte op Ayme, maar nadat ik een schot hoorde was ik alert. Ayme kwam weer naar buiten maar zei niks.
"Dan niet." mompelde ik. Ik slenterde naar mijn slaapplek en griste de zak goud en drank onder mijn bed vandaan en ging naar de bar, misschien was daar iemand.
Als ik door de klapdeur ga zie ik Willow en Lucas aan de bar zitten.
"Lucas! Je bent gewond man!" Zei ik bezorgd. Hij trok zijn schouders op.
"Pff, ik heb wel eens wat ergers gevoeld." Zei hij onverschillig. Ik zette de zak op de bar.
"Kijk eens aan, alcohol werkt toch verdovend?" Lachte ik. Ik schonk 3 glazen zware rum in en gaf 2 glazen aan Willow en Lucas.
"Op de buit!" Riep Willow.
"Proost!" Zeiden Lucas en ik in koor.

~|Jack Beckeans|~
maike0090

Ik had geen instrumenten. Dit was risky. Ik ging terug naar de kamer van Lucas maar daar was hij niet. Dan was hij bij de bar. Ik liep naar de bar toe en zag Lucas met Jack en Willow.
"Hallo gewonde, hallo Jack en Willow," zei ik met een grijns. "Moet jij niet naar bed Lucas?"
"Alcohol werkt verdovend," protesteerde Jack lachend en hij hield zijn glas omhoog. Ik grinnikte en voegde me bij het clubje. Ik bestelde ook wat.
"Hoeveel hebben we nu uiteindelijk verzameld?" vroeg ik nieuwsgierig. Willow haalde haar schouders op.
"Best veel. Ook nieuwe wapens. En heel veel geld," antwoordde Jack. Ik knikte en knoopte mijn vlecht los die inmiddels toch al helemaal was uitgezakt. Ik schudde de krullen uit mijn haar en nam een flinke slok.

***LIA***
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten