Ik ga een sims bordspel maken. ;D
Een soort levensweg I think. Morgen beginnen, straks bowlen en dan nog ff alvast leren voor Engels. Druk DRUK druk. 8D
mensen mensen
ik stel het leren verschrikkelijk uit ;d
maarjaik ken het toch al wel bijna
trouwens
niet volgende week maar dan die week is het toetsweek
ik moet nog ZO veel leren
Wauw, ik post hier al zo lang niet meer! Ik ben bang dat ik dan in de gevarenzone kom voor onnuttige ofzoiets berichten posten, maar nu zie ik dat de dingen die ik soms wil plaatsen niet zo'n kwaad kunnen! Goedzo.
Met school zijn we bezig met profielen enzo en dan moest je kijken welke studierichting je op wil.
Maar ik twijfel dus tussen 2 studies: Theatertechnologie en Biologie
maarja, tis nu ook erg vroeg
Oke ik heb net mijn eerste woede aanval gehad. Heb mijn hand keihard tegen de muur geslagen en nu staat 1 vinger een beetje raar en heb ik ontiegelijke pijn aan mijn hand.
ik ben ff lekker aan het photoshoppen, ben bezig met iets 1 van de 2 dingen die ik zowiezo wil kunnen, 1 ervan kan ik al ongv(kijk mijn foto topic in het fotogedeelte) das er 1 van en nog een andere die ik voor mezelf hou tot ik het af heb ;3
AnsjJ2 schreef:Oke ik heb net mijn eerste woede aanval gehad. Heb mijn hand keihard tegen de muur geslagen en nu staat 1 vinger een beetje raar en heb ik ontiegelijke pijn aan mijn hand.
Volgende x beter een dikke kussen gebruiken om tegen te meppen
Denk dat je beter ff een foto kan laten maken als je vinger morgen nog zo raar staat en pijn doet.Sterkte :bloemetje
Morgenmiddag sollicitatiegesprek Ben best wel zenuwachtig, iemand ervaring bij Albert Heijn ?
En omdat ik me vanochtend verslapen had, en dus een trein later (die ook vertraging had) moest nemen, en door de haast mijn fietssleutel vergeten was en dus moest lopen was ik 08:34 binnen en moet ik me morgen om 8 uur melden... Dan komt er bij dat ik de bus moet nemen omdat ik bij mijn vader ben en dus nog steeds geen fietssleutel heb, maar die komt om 08:03 aan, wat dus weer betekent dat ik moet nablijven daardoor... Dus nou moet ik voor school mijn vader (OP ZIJN VRIJE DAG) om kwart voor 8 wakker moet maken om mij naar school te brengen en nou voel ik me schuldig ...
Ik heb me kop net gestoten aan de deurklink . En ik probeer Kristen Steward' skin te maken voor de Sims 2 . Ik ben opzoek naar HQ foto's . Ik heb tot nu toe alleen nog maar de neus geplaatst .