Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4989 berichten • Pagina 24 van 250

Charge
Oplichter Oplichter

Re: Wat wil je kwijt.

Ik ben sinds maandag ziek. En ik zie opeens dat we al begonnen zijn met Nako's forumspel :blink . Dan ga ik maar even snel al die pagina's lezen xD
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Pff, ben nogal moe. Maar er is één superleuk iets: Hoef geen krantjes meer te bezorgen :D Heb mn krantenwijkje opgezegd en vandaag start er iemand anders. Yeah!
Nina

maike0090 schreef:^ Waarom heb je het opgezegd? :O
Ik heb in de kerstvakantie mn laptop gekocht, daarvoor deed ik het ook deels, omdat ik die graag wilde kopen, en omdat ik het op woensdag vaak te druk heb met school en ik wil ook nog gewoon hier kunnen zijn en andere leuke dingen doen. En mn wijkje was erg groot (en zwaar).
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Ik mocht vandaag 20 minuten eerder weg :woot.
We hebben op school allemaal een account (nieuw systeem) en wij waren de eerste klas die dat zou doen, het uur daarna hebben de meeste ICT (zelfde lokaal, zelfde leraar) en degene die geen account hadden moesten 'm aan maken :). De rest mocht weg :D.
En ik heb een 5,6 gehaald voor bio :sweatdrop.
Ik ben maandag tijdens bio inslaap gevallen :fluit. Kan je na gaan hoe saai dat vak is!

Ik zat vooraan en hij stond de heletijd voor mijn tafel xD. Ik staarde gewoon doeloos voor me uit xD. Toen hij begon had hij het over X en Y cellen. Het duurde even voordat ik het doorhad waar hij was xD

V

Laatst gewijzigd door Simmielove op wo 12 jan 2011, 16:37, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Jozz

Simmielove schreef:Ik mocht vandaag 20 minuten eerder weg :woot.
We hebben op school allemaal een account (nieuw systeem) en wij waren de eerste klas die dat zou doen, het uur daarna hebben de meeste ICT (zelfde lokaal, zelfde leraar) en degene die geen account hadden moesten 'm aan maken :). De rest mocht weg :D.
En ik heb een 5,6 gehaald voor bio :sweatdrop.
Ik ben maandag tijdens bio inslaap gevallen :fluit. Kan je na gaan hoe saai dat vak is!
ik ben vandaag bijna in slaap gevallen bij engels :sleep
ik ben een keer voor zijn neus in slaap gevallen en hij zag het niet eens XD
Nina

^ Dankjewel :D

Het was opzich wel goed voor me, elke woensdag 2 uurtjes lopen, maarja, dan ga ik maar wat meer Wii Fitten ^^
Vaak was ik donderdag gewoon te moe om naar school te gaan..
o0simsfreak0o

ik ben soort van ziek ö

ik werd om kwart voor 1 wakker met hoofd pijn, toen viel ik in slaap en werd ik om 7 uur wakker gemaakt toen had ik nog steeds hoofdpijn en het werd bij elke beweging erg pijn dus was ik thuis gebleven en u gaat het beter :3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Beterschap Jer!

Ik ben een verzopen kat :sweatdrop. Heb net mijn hond uitgelaten, ze heeft zo haar 'eigen' plekje, en dat plekje is ver weg :'(.
Er valt nu telkens een druppel in mijn nek, da nie leuk!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Vanavond ouders van misschien-toekomstige bruggers rondleiden op school. :sweatdrop Ik vraag me af waarom ik ook al weer wilde helpen daarbij. Want ik heb nu totaal geen zin. :sweatdrop
Maar ach, uiteindelijk is het wel weer een soort van leuk. En een leuke beloning is ook dat degene die hebben geholpen, morgen het 1e uur vrij hebben :laugh
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

o0simsfreak0o schreef:ik ben soort van ziek ö

ik werd om kwart voor 1 wakker met hoofd pijn, toen viel ik in slaap en werd ik om 7 uur wakker gemaakt toen had ik nog steeds hoofdpijn en het werd bij elke beweging erg pijn dus was ik thuis gebleven en u gaat het beter :3
Beterschap =3
Afbeelding
Terug!
Liza

Ziek.. :l De griep, verhoging, bijna 39, nu eventjes online om hoi te zeggen. :$ Hai iedereen, ik ga eventjes rond kijken hier en daarna weer eens mezelf doodhoesten en op de bank liggen. :S

EDIT: Dag iedereen, tot als ik weer beter ben!

x x x :knuffel
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Charge
Oplichter Oplichter

Ik wil zomer! Volgens mij heb ik dit jaar echt last van een winterdepressie. Ik ben overmatig ziek en zo moe dat ik overdag in slaap val :S
simcooper
Aartsschurk Aartsschurk

idd beterschap ;)

kan niet wachten op zomer XD

eindelijk ff foto's gemaakt van mijn wereld en nu opslaan anders ben ik straks WEER een wereld kwijt :c
x_X

Weergave- en sorteeropties

Gesloten