En een Daniel Radcliff

4989 berichten • Pagina 24 van 250
Ik heb in de kerstvakantie mn laptop gekocht, daarvoor deed ik het ook deels, omdat ik die graag wilde kopen, en omdat ik het op woensdag vaak te druk heb met school en ik wil ook nog gewoon hier kunnen zijn en andere leuke dingen doen. En mn wijkje was erg groot (en zwaar).maike0090 schreef:^ Waarom heb je het opgezegd?
Laatst gewijzigd door Simmielove op wo 12 jan 2011, 16:37, 2 keer totaal gewijzigd.
ik ben vandaag bijna in slaap gevallen bij engelsSimmielove schreef:Ik mocht vandaag 20 minuten eerder weg.
We hebben op school allemaal een account (nieuw systeem) en wij waren de eerste klas die dat zou doen, het uur daarna hebben de meeste ICT (zelfde lokaal, zelfde leraar) en degene die geen account hadden moesten 'm aan maken. De rest mocht weg
.
En ik heb een 5,6 gehaald voor bio.
Ik ben maandag tijdens bio inslaap gevallen. Kan je na gaan hoe saai dat vak is!
Beterschap =3o0simsfreak0o schreef:ik ben soort van ziek ö
ik werd om kwart voor 1 wakker met hoofd pijn, toen viel ik in slaap en werd ik om 7 uur wakker gemaakt toen had ik nog steeds hoofdpijn en het werd bij elke beweging erg pijn dus was ik thuis gebleven en u gaat het beter :3