hmm..ik heb een probleem met het downloaden van spullen van o.a. Modhesims, het lukt gewoon niet meer...van TSR nog wel. Tja ik weet dat het een technische vraag is, maar ik heb geen idee waar ik dat onder moet scharen, vandaar dat ik het gewoon in de groep gooi^^
En de monkey functie heb ik op aanraden van anderen verwijderd, maar hoe krijg ik nu mijn downloads snel in het spel, zonder al te veel moeite?, eigenlijk wil ik er helemaal niets aan doen
Is iedereen weer lekker bruin terug gekomen uit Ban Eiland!? Mooi want het begon hier echt veelte rustig te worden
Nog 2 weken wachten en dan heb ik mijn kastje, kan niet wachten<3 Moet ook nog leuke opberg boxjes halen voor in de kast, weet niet of er planken inzitten enzo...
Ik wil iedereen die terug is even wijzen op het eerste bericht van het WWJK topic:
Xelles schreef:Het vorige topic was een grote chat. Hier een nieuwe start.
Het WWJK (Wat wil je kwijt) topic wordt op dit moment voor een groot gedeelte als een chat gebruikt. We willen nogmaals benadrukken dat dat niet de bedoeling is. Voeg elkaar toe op MSN als je echt zoveel te bespreken hebt, maar hou het WWJK topic echt voor dingen die je even kwijt wilt en niet voor hele gesprekken waar constant op elkaar gereageerd wordt.
Probeer dus als je hier wat plaatst te bedenken dat je dit er voor kan zetten: Ik wil kwijt dat...
Natuurlijk mag je een reactie plaatsen op iemand, maar houd het daar dan ook bij. Ga ook niet daar op reageren, dan krijg je hele MSN gesprekken hier in dit topic. Niet doen dus
Als je ergens een vraag over wilt stellen kan je het beste gewoon een nieuw topic aanmaken. Het is niet de bedoeling dat alles hier in komt.
Ik wil kwijt dat het super gezeliie was op baneiland .
Die rookwolk (woensdag) trok naar de Hoeksche Waard, waar ik woon dus.... En ik loop de hele ochtend al te zingen . Me moeder noemt het janken .