Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4989 berichten • Pagina 17 van 250

Spiderlady
Gentherapeut Gentherapeut

Re: Wat wil je kwijt.

hmm..ik heb een probleem met het downloaden van spullen van o.a. Modhesims, het lukt gewoon niet meer...van TSR nog wel. Tja ik weet dat het een technische vraag is, maar ik heb geen idee waar ik dat onder moet scharen, vandaar dat ik het gewoon in de groep gooi^^

En de monkey functie heb ik op aanraden van anderen verwijderd, maar hoe krijg ik nu mijn downloads snel in het spel, zonder al te veel moeite?, eigenlijk wil ik er helemaal niets aan doen ;)

dank
Charge
Oplichter Oplichter

Ik baal dat de ballenbak nog niet open is. Maar ik kan natuurlijk ook mezelf de schuld geven. Moet ik maar niet zo vroeg opstaan xD

\/ Ja, maar ik denk dat degene die dat zou doen nog niet wakker is ofzo

Laatst gewijzigd door Charge op zo 09 jan 2011, 09:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

MORGUUUU!HH!!!!!!!!!

Ik Ben weer terug.

Het was heerlijk weer op baneiland!
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Is iedereen weer lekker bruin terug gekomen uit Ban Eiland!? Mooi want het begon hier echt veelte rustig te worden :P

Nog 2 weken wachten en dan heb ik mijn kastje, kan niet wachten<3 Moet ook nog leuke opberg boxjes halen voor in de kast, weet niet of er planken inzitten enzo...
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Ja Het Was Heerlijk weer Op BanEiland.
Sanne,Maike,Jos En Ik Hebben heel veel met elkaar opgetrokken xD
Alleen Toon hebben we een beetje gemist xD
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Xelles
Beheerder Beheerder

Ik wil iedereen die terug is even wijzen op het eerste bericht van het WWJK topic:
Xelles schreef:Het vorige topic was een grote chat. Hier een nieuwe start.
Het WWJK (Wat wil je kwijt) topic wordt op dit moment voor een groot gedeelte als een chat gebruikt. We willen nogmaals benadrukken dat dat niet de bedoeling is. Voeg elkaar toe op MSN als je echt zoveel te bespreken hebt, maar hou het WWJK topic echt voor dingen die je even kwijt wilt en niet voor hele gesprekken waar constant op elkaar gereageerd wordt.
Probeer dus als je hier wat plaatst te bedenken dat je dit er voor kan zetten: Ik wil kwijt dat...

Natuurlijk mag je een reactie plaatsen op iemand, maar houd het daar dan ook bij. Ga ook niet daar op reageren, dan krijg je hele MSN gesprekken hier in dit topic. Niet doen dus :)

Als je ergens een vraag over wilt stellen kan je het beste gewoon een nieuw topic aanmaken. Het is niet de bedoeling dat alles hier in komt.

Vragen aan moderators kan je hier kwijt.
Dus graag dit topic niet als een grote chat gebruiken, dat werd namelijk vooral gedaan door de mensen die weer terug zijn van een gratis vakantie.

Bedankt :)
Afbeelding
Xelles
Beheerder Beheerder

Jozz, plaats dit soort vragen voortaan via PM of in het daarvoor bestemde topic, vragen aan moderators ;)

En nee, wat ik kan zien, gaat het tot nu toe gaat het prima :)
Afbeelding
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

^
Woww da's veel!

Ik wil kwijt dat het super gezeliie was op baneiland xD.
Die rookwolk (woensdag) trok naar de Hoeksche Waard, waar ik woon dus.... En ik loop de hele ochtend al te zingen (A). Me moeder noemt het janken xD.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Gesloten