Sinds wanneer bestaat het forumonderdeel archief? Volgens mij sinds een paar minuten, maar ik kan ook blind zijn
Naja, het lijkt me in ieder geval een stap in de richting van het heropenen van de ballenbak
Zooo heb even besloten dat mijn kamer een beetje prop vol wordt. Alle huishoudelijke spullen van mijn vriend staan nu in mijn TV kast en die stort bijna in (die tv kast) dus over 2 weken, als ik les geld en zorg verzekering heb betaalt. Ga ik een nieuw kastje kopen waar mijn TV op komt, waar ik ook nog spullen in kan doen en op slot kan. Lang leven ikea.
Plaatje:
Ik heb een zwart witte kamer, dus dat komt mooi uit dattie ook in het wit er is
Met de nieuwe site bezig, heb ik een functie nodig die niet gedocumenteerd is. Bedankt wordpress Ben ik daardoor ruim een uur mee bezig met 1 klein stom regeltje.... Altijd hetzelfde, met kleine foutjes ben je vaak uren bezig en is er maar een hele kleine wijziging nodig uiteindelijk.
Yeah, de Sims 3 is nu aan het installeren op mijn laptop, anders kan ik niet met TSRW werken. Maar de complete set laat ik op de computer staan, opzich kan m'n laptop het wel aan maar om het nou overal twee keer te installeren is ook wat.
^ Leuk iig! (: Hier wel even laten zien wat je gemaakt hebt he. ;D
Pffff. Heb echt nog voor 7 vakken huiswerk morgen. :'D Nu geen zin in, ga niet alles maken hoor. |: Ben ik veeeel te lang bezig. *zucht* Willenjulliehierevenreageren?;4