Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2019 berichten • Pagina 85 van 101

AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: 10G Famillie van vliet : G6 Update Hft 4&5 06-01

Om het goed te maken voor de onregelmatige en korte updates deze week,
Hoofdstuk 4 af en hoofdstuk 5 ook af!

Hopelijk vinden jullie dat oké! Morgen wrss meer, met nadruk op wrss want moet morgen even naar het zieken huis voor iets en dan maar even kijken hoe ik mij daarna voel !
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: 10G Famillie van vliet : G6 Update Hft 4&5&6 + POLL

Ik heb op nee geklikt omdat je beter kan, natuurlijk vind ik je 10G super, maar ik zou een andere legacy doen.. Want na een tijdje vervelen alle 10G's wel, misschien een drama of iets anders? Of kijk gewoon bij wat legacy's. :) Mijn mening.
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand

Ik heb ja gestemd. TIjdens deze legacy heb je al ondertussen verhalen gemaakt. Ik denk als je dat blijft doen, maar wel op een andere site enzo en misschien helemaal anders, dat je dan mensen blijhoud die liever een legacy lezen, en de mensen die liever een verhaal lezen ;)

Als je dan bijvoorbeeld wedstrijden doet, en misschien een rainbowcy?? :$
AnsjJ2

@Hikari-desu: Hoezo ik kan beter :O Maar ik dacht juist dat iedereen zo enthousiast was over deze legacy,...

@Essel: Hoe bedoel je wedstrijden :P? Zoals Sarah met een Sim maken ofzo xD? Rainbowcy gaat het niet worden denk ik, ik moet té veel wennen aan die gekke kleurtjes :P

En een nieuwe site komt er dan sowieso, want deze raakt een beetje vol :sweatdrop
AnsjJ2

LittleMissLien schreef:Ik heb ja gestemd. Volgens mij vind je het altijd erg leuk om aan de legacy te werken en te schrijven, en ik vind het zelf ook erg leuk om te lezen.
Klopt<3 het is precies mijn ding, kan bij iedere generatie lekker een nieuw verhaal verzinnen.

Maar een nieuw dagboek tussen door is ook geen slecht idee, ik heb toch nog wel wat materiaal klaar liggen.

Oke ik weet genoeg(A) Eerst tussen door dagboekje, en dan een 10G (A) :applaus Overigens weet ik dat deze 10G zal afsluiten, en de meeste maken hun 10G nog niet eens af of komen niet verder dan g2. Daarom wil ik nog een legacy, omdat jullie er van uit kunnen gaan dat ik het wel kan redden :)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie