Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4989 berichten • Pagina 10 van 250

Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Wat wil je kwijt.

Straks, om half 9, komt 'The Devil Wears Prada' :wub Heb het boek al een tijd geleden gelezen, eens kijken of de film ook zo leuk is :D Mag hem niet afzien jammergenoeg, morgen weer een drukke dag op school en mn krantjes.

Was iig wel blij met mijn cijfer voor Engels, een 8,8 en telt vier keer mee!
I_mJimmy
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker

@Hiki; In Sims 3 is het ook leuk :lol Ik heb alleen het nare gevoel dat dit een keuze gaat worden tussen naar China en mijn Mac Mini :( En die heb ik eigenlijk hard nodig... Whaa koppijn, ik ga even rustig nadenken net als mijn ouders.

@Nina; Dit is alleen omdat ik Chinees volg op school, niet iedereen kan zomaar mee. En volgens jaar hebben wij ook een 'gewoon' schoolreisje, maar wij gaan naar Praag, Tsjechië dan :).
Afbeelding
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

@Nina: wauw goed zo :D
Ik vond the devil wears prada best leuk, maar niet subliem ofzo.
ik heb het boek niet gelezen dus echt vergelijken kan ik niet.

V Jup :D

Laatst gewijzigd door Hikari-desu op di 04 jan 2011, 20:09, 1 keer totaal gewijzigd.

hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

Nina schreef:Straks, om half 9, komt 'The Devil Wears Prada' :wub Heb het boek al een tijd geleden gelezen, eens kijken of de film ook zo leuk is :D Mag hem niet afzien jammergenoeg, morgen weer een drukke dag op school en mn krantjes.

Was iig wel blij met mijn cijfer voor Engels, een 8,8 en telt vier keer mee!
leuke film is dat met meryl streep toch?
Afbeelding
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

@ Jimmy: Stoer :D Ik zit nu in de tweede, maar vorig jaar ben ik ook al naar Engeland geweest, en dat is ook alleen maar omdat ik Tweetalig doe, dus bijna alle vakken in het Engels.
Andere klassen doen t/m de 3e of 4e niks (natuurlijk wel eens kleine uitstapjes of gewoon hier in de buurt een weekje weg). In de 4e/5e/6e kan je dan bijv. naar Rome, Istanbul enz.

Maar het is iig super dat je de kans krijgt om naar China te gaan! Dat krijgt niet iedereen.

@ Hikari: Tnx :D
plykier1
Podium hulp Podium hulp

Ik wil kwijt dat ik mijn computer echt haat. Eerst is mijn computer voor 3 weken opgestuurd naar Medion(de fabrikant) voor reparatie, omdat ik maar geen beeld kreeg. Nu is mijn computer weer terug, het beeld werkt weer, maar bij het opstarten blijft de computer hangen bij een of ander scherm en dan start hij niet verder op. :cursing
Mijn volgende computer wordt echt van een ander merk.
Afbeelding
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

plykier1 schreef:Ik wil kwijt dat ik mijn computer echt haat. Eerst is mijn computer voor 3 weken opgestuurd naar Medion(de fabrikant) voor reparatie, omdat ik maar geen beeld kreeg. Nu is mijn computer weer terug, het beeld werkt weer, maar bij het opstarten blijft de computer hangen bij een of ander scherm en dan start hij niet verder op. :cursing
Mijn volgende computer wordt echt van een ander merk.

Ieder merk heeft wel zijn kwaliteiten. Ik heb zelf 2 jaar problemen gehad met een Asus X53S , dat hij telkens te heet werd. Geen enkele andere had het. En op mijn laptop moest ik altijd 6 weken wachten. Uit eindelijk heb ik een nieuwe geeist en gekregen, met pijn en moeite. want het was een hel om het te door staan :sweatdrop

En 31 januari tot 4 februari heb ik eind examens van mijn ICT opleiding :applaus
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Ik heb een Acer Aspire X1700, die wordt ook erg gauw te heet. Daardoor is dus mijn grafische kaart ooit kapot gegaan. Me vader gaat er du8s wat extra gaatjes in boren, maar het is nogal dom dat die mensen dat niet eerder hebben gedaan. :S

V haha, ff bewerkt ;p

Laatst gewijzigd door Hikari-desu op wo 05 jan 2011, 16:49, 2 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten