Lief van jullie.

Dat doet me echt veel goed.
Nou, ik zal het neerzetten. Niet schrikken hoor, want het is echt vreselijk. Ik vat het samen want anders worden jullie gek van het lange bericht.
Ik heb vroeger leukemie gehad, dat is een vorm van kanker. Door de bijwerkingen van de medicijnen ben ik heel snel moe en kan ik dus niet op een normale school zitten omdat dat te vermoeiend is. Ik zit daarom op een mytylschool in Rotterdam. (Dat is een school voor kinderen met een beperking, of te wel: gehandicapten, maar ik wil mezelf niet zo zien, ik ben het eigenlijk ook niet). Ik zit voor langere stukken in een rolstoel. Zoals echt winkelen of een dagje uit naar een pretpark. Vergis je niet, ik kan wel gewoon normaal lopen en zie er normaal uit. Dus niet dat ik heel raar loop of er raar uit zie, ik zie er gewoon zoals jullie uit.
Ik ben ook een bindweefselziekte, Ehlers Danlos. Ik kan mijn gewrichten overstrekken en daarom schieten ze uit de kom. Ik moet waarschijnlijk geopereerd worden aan mijn rechterduim omdat die elke keer uit de kom schiet. Maar dat wil ik niet, omdat ik dan 3maanden is gips zit en de kans er is dat het binnen een jaar weer het zelfde staat. Daarvoor wil ik niet 3 maanden amper iets kunnen doen op school omdat ik rechts ben, daar wil ik dus eerst meer over weten. Dit is een van de eerste die volgen, ik zal waarschijnlijk vaker geopereerd moeten worden.
Dus, dat was het zo'n beetje... Ik schaam me echt.

Niemand weggerend?