Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

1442 berichten • Pagina 58 van 73

hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

Re: Wat wil je kwijt.

Jozz schreef:
hiki schreef:WOW er wordt weer erg veel gepost: gisteren zo een 900 berichten.

Ik kan me niet voorstellen dat die allemaal nuttig waren en het zullen wel erg veel spam berichten zijn of mensen die ons forum als een chat box zien.

Als team gaan we volgend jaar maar eens een aantal van de leden die zo ongelofelijk veel posten een PM sturen want dit (900 berichten op 1 dag) is echt té ....
is dat 900 posts per persoon of met alle leden bij elkaar op 1 dag? :?
Ja per persoon :lol dan zouden we forum meteen op slot zetten als dat zo was :lol
Afbeelding
Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

hiki schreef:
Jozz schreef:
hiki schreef:WOW er wordt weer erg veel gepost: gisteren zo een 900 berichten.

Ik kan me niet voorstellen dat die allemaal nuttig waren en het zullen wel erg veel spam berichten zijn of mensen die ons forum als een chat box zien.

Als team gaan we volgend jaar maar eens een aantal van de leden die zo ongelofelijk veel posten een PM sturen want dit (900 berichten op 1 dag) is echt té ....
is dat 900 posts per persoon of met alle leden bij elkaar op 1 dag? :?
Ja per persoon :lol dan zouden we forum meteen op slot zetten als dat zo was :lol
:sweatdrop
ik heb 1 keer over de 150 gezeten en daar baal ik eigenlijk best wel van :(

900 per persoon is idd wel een beetje veel :lol

ik wil even kwijt dat mijn oudjaar tot nu toe echt leuk is :D

\/ INDERDAAD!
BIER!

Laatst gewijzigd door Jozz op vr 31 dec 2010, 14:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Hoeveel zou ik perdag posten? De laatste tijd post ik een stuk minder nadat ik zo'n melding heb gehad :fluit.

Net boodschappen wezen doen.. Het is vreselijk mistig buiten van al 't vuurwerk, met boodschappen doen was alles ook al zo goed :roll. Wij hadden (gelukkig) alles wat op het briefje stond, maar zo'n beetje alle schappen bij AH waren leeg :blink. Da's nie normaal! En druk!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
MelissaRoos
Mest analist Mest analist

maike0090 schreef:Vertel, dan vrolijken wij je op ;D
Als ik het vertel rennen jullie gauw weg. Laat ik dat maar niet doen, dan heb ik helemaal geen vrienden meer. Of athans, mensen waarmee ik gewoon vrolijk mee kan praten zonder dat ze me aankijken van: 'oh heb je haar weer met haar aandoeningen.' :$

Volgens mij weet Jer wel wat er met me aan de hand is... Weet het niet eens zeker meer.
Love your life
maike0090

MelissaRoos schreef:
maike0090 schreef:Vertel, dan vrolijken wij je op ;D
Als ik het vertel rennen jullie gauw weg. Laat ik dat maar niet doen, dan heb ik helemaal geen vrienden meer. Of athans, mensen waarmee ik gewoon vrolijk mee kan praten zonder dat ze me aankijken van: 'oh heb je haar weer met haar aandoeningen.' :$

Volgens mij weet Jer wel wat er met me aan de hand is... Weet het niet eens zeker meer.
pm?
Afbeelding
Simmielove

@MelissaRoos
Ik ren echt niet weg hoor! Al zo je wat hebben, je bent wat je bent. Ik vind je aardig, ik verander zowiezo niet van gedachte ;).
Afbeelding
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
o0simsfreak0o

@Mel: ik weet het ook niet, volgens mij wel maar ik weet niet meer :3
ik mis onze gesellige gesprekken :O die vaak nergens op sloegen maar toch :')

waah, ik heb geen zin meer om verder met dat huis te gaan :')
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
MelissaRoos
Mest analist Mest analist

Lief van jullie. :wub Dat doet me echt veel goed.

Nou, ik zal het neerzetten. Niet schrikken hoor, want het is echt vreselijk. Ik vat het samen want anders worden jullie gek van het lange bericht.

Ik heb vroeger leukemie gehad, dat is een vorm van kanker. Door de bijwerkingen van de medicijnen ben ik heel snel moe en kan ik dus niet op een normale school zitten omdat dat te vermoeiend is. Ik zit daarom op een mytylschool in Rotterdam. (Dat is een school voor kinderen met een beperking, of te wel: gehandicapten, maar ik wil mezelf niet zo zien, ik ben het eigenlijk ook niet). Ik zit voor langere stukken in een rolstoel. Zoals echt winkelen of een dagje uit naar een pretpark. Vergis je niet, ik kan wel gewoon normaal lopen en zie er normaal uit. Dus niet dat ik heel raar loop of er raar uit zie, ik zie er gewoon zoals jullie uit.
Ik ben ook een bindweefselziekte, Ehlers Danlos. Ik kan mijn gewrichten overstrekken en daarom schieten ze uit de kom. Ik moet waarschijnlijk geopereerd worden aan mijn rechterduim omdat die elke keer uit de kom schiet. Maar dat wil ik niet, omdat ik dan 3maanden is gips zit en de kans er is dat het binnen een jaar weer het zelfde staat. Daarvoor wil ik niet 3 maanden amper iets kunnen doen op school omdat ik rechts ben, daar wil ik dus eerst meer over weten. Dit is een van de eerste die volgen, ik zal waarschijnlijk vaker geopereerd moeten worden.

Dus, dat was het zo'n beetje... Ik schaam me echt. :$ Niemand weggerend? :$
Love your life
Emma

@Lisa: Ken je de clip van Whip My Hair van Willow Smith?? Daar heeft ze van die dingetjes aan haar nagels hangen. Lady Gaga heeft dat ook een keer gedaan. Michelle Phan ook. Ehm. Tjah. Je boort eigenlijk een gaatje in je nagel en daar hang je een ringetje met een bedeltje in.
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
o0simsfreak0o

nee :)

van je Leukemie wist ik maar van je bindweefselziekte niet o;
gelukkig wilde je het toch vertellen :)

'k zie je nu nog steeds als dezelfde Melissa =D
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
maike0090

Melissa,
waar om zouden we in vredesnaam voor je wegrennen?? :knuffel
Dat je leukemie hebt gehad is verschrikkelijk en van je ziekte ook maar daar kun jij toch niets aan doen? En je bent niet gemeen of je ziet er anders uit. Je bent gewoon normaal. En waarom zouden we voor normale mensen wegrennen? Waarom zouden we uberhäupt voor iemand wegrennen? Daar hoef je niet bang voor te zijn en je hoeft je ook niet te schamen want hier kun je niets aan doen. Een hele goeie vriendin van mij heeft scoliose en is geopereerd; ze had allemaal pinnen in haar rug enzo. Maar ik ben toch ook niet voor haar weggerend? Ze is hardstikke aardig en dat ben jij ook
Dus je hoeft je nergens voor te schamen, okee? :knuffel
Afbeelding
Simmielove

Ik vind het niet eng. Ik ren echt niet weg.
Ik snap wel dat je niet geopereerd wil worden, als het later weer zo is.
Je bent super aardig, daar gaat het niet om :knuffel
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten