Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

52 berichten • Pagina 3 van 3

SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Re: Hallo allemaal!

@franniewee: Thankies... En jep het is maar hoe oud je je voelt... Mijn koppie is gewoon blijven steken op 19, dus die andere 23 zijn wel voorbij gegaan maar mijn koppie weigert de jaren erbij te tellen :P

@ Simcooper:
Ik vrees dat ik je moet teleurstellen *grins* Maar ik was al gek... Altijd al geweest ook... Ik bedoel... Het was het vereiste om de familie in te mogen dus tja... :P :P :P :P :P

NEXT!
SimGandr

*Grijnst* Zoals ik al zei was dat een vereiste om in mijn familie te overleven... Dus ik heb een spoedcursus "Hoe ben ik echt gek" gedaan en met goede cijfers geslaagd natuurlijk. Best moeilijk hoor, want net als je denkt "Nou gekker dan dit kan het niet" komen de cursus leiders met iets dat nog gekker is! Kan je weer opnieuw beginnen... Dus... Tja... Gecetificeerd gek. :P
SimGandr

Eh... Ik geloof dat Gekke Louietje was mijn mentor en dan hadden we ook nog Malle Pietje, die gaf praktijkles en ehm even denken hoor, is alweer een tijd geleden... Oh ja Gekke Henkie, die gaf geloof ik "Bizar doen met flair" maar pin me er niet op vast, want zoals ik al zei... Is alweer een tijdje terug. Ik heb de mijne in Deventer gevolgd... En jij?
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand

Ooh, wat toevallig! Ik heb het ook in Deventer gevolgt.
Gekke Henkie was mijn mentor. Maar ik heb Malle Pietje ook gehad!
Wat raar dat we elkaar niet zijn tegen gekomen.
Nou, de cursus was zeker de moeite waard vind je niet?

We zijn zo gek als een deur. (Ik snap dat gezegde niet, een deur kan toch niet gek zijn?)
Afbeelding
SimGandr

@ Afbuiter:
Hey cool! Ik deed hem zo rond 1969/1970... Misschien was dat het? En dat is nou juist zo gek, die deur... Die geeft iedereen een handje... Met de deurknop. Snap ook niet waarom maar hey, als die deur het doet... Moeten wij het natuurlijk wel beter kunnen dacht ik!

@ Superfan:
Eh ja... sorry... Had ik je natuurlijk meteen moeten vertellen. Maar ik vond die spanning opbouw wel leuk *gniffelt maniacaal* :lol :twisted :lol

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie