Nee, voor inlocken heb je geen s3pe nofig Alleen TSRW zelf.
-Je moet eerst naar de project-tab gaan. (daar staat hij meestal al)
-Dan op het plusje voor category klikken; er verschijnt een "lijstje" onder.
- ïshiddenforcas" vinkje weghalen en voala hij is geunlockd, alleen nog wel even exporteren naar een .sims3pack of .package
Als het goed is moet je inderdaad de Sims3 map aangeven. Denk er wel om dat je niet degene in mijn documenten maar in programfiles/electronicarts .
Als sims3 niet de goede map is, meot het denk ik de map electronicarts zijn in programfiles.
Ik weet wel dat ik er zelf ook even mee geprutst had Ben alleen vergeten wat het precies moest zijn.
Zemm schreef:Nee, voor inlocken heb je geen s3pe nofig Alleen TSRW zelf.
-Je moet eerst naar de project-tab gaan. (daar staat hij meestal al)
-Dan op het plusje voor category klikken; er verschijnt een "lijstje" onder.
- ïshiddenforcas" vinkje weghalen en voala hij is geunlockd, alleen nog wel even exporteren naar een .sims3pack of .package
Natuurlijk, je kan gewoon alles klonen. Alleen dingen als spawners veranderen en van die rotzooi objecten heeft niet zo veel zijn. Maar je kan de meshes natuurlijk wel gebruiken voor weer andere meshes
Zemm schreef:Natuurlijk, je kan gewoon alles klonen. Alleen dingen als spawners veranderen en van die rotzooi objecten heeft niet zo veel zijn. Maar je kan de meshes natuurlijk wel gebruiken voor weer andere meshes
Als je hem download is het gewoon een .exe bestand. Dus het maakt niet echt uit waar je deze neerzet. Als je er dubbel op geklikt hebt en de workshop geïnstalleerd is kan je hem dus verwijderen.
En als het goed is is de standaard optie waar de workshop neer gezet wordt C/Programfiles/the sims resource/tsr workshop. Hier hoeft niet per se wat verandert aan te worden. Je kan hem eventueel gewoon op de D schijf zetten.