Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

1423 berichten • Pagina 67 van 72

Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Wie zijn de Moordenaars...in de Middeleeuwen?! [SPELTOPI

Iedereen had iemand behalve ik. Ik had niemand. Ik woonde alleen.. Zonder iemand, in een dorp waar alleen maar gekken wonen. Ik lag in het gras ik keek naar de wolken. Ik voelde warmte naast me. Een jongen staat naast me. Ik kijk. Hij zwijgt ik durf niets te zeggen. Ik concentreer me en in zijn gedachte blijkt hij van dezelfde leefdtijd te zijn. Hij heet Chris. Het waait hard en mijn haar waait los. Mijn haar wappert in de wind. "Hoi.." Zegt hij. Ik kijk hem aan en zwijg. Tenslotte komen de woorden uit mijn mond. "Ik ben Craziya." Ik steek mijn hand uit. Na een tijdje gepraat is er wel een klik tussen ons.

xCraziya Movie.
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Emma

Ik legde mijn hoofd op Cowl's schouder.
Ailith ging voor ons met een pluk gras zitten spelen.
"De twee gelukkigste ouders van de wereld zitten nu hier met een van hun drie kinderen voor ze in een grasveld."mompelde ik. "Maak er alledrie de kinderen van." Hoorde ik Emilyth achter ons grinniken.
Finnick ging voor Ailith zitten en begon Kiekeboe te spelen.

~Liz ReD
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Liza

Chris kijkt me aan. Zijn ogen staan vertrouwd. Ik glimlach en ben blij. Oké, ik ken hem pas net, hij is gewoon te leuk om te laten staan. Ik zwijg en hij geeft me teder een kus. Wat uiteindelijk uitbrengt tot wat heftig gezoen. Ik was gelukkig. Mijn droom zou wel eens uit komen..

Xcraziya Movie

-------------
Uhm, ze loopt nu met hem naar zijn huis en dan gebeurt er iets.. XD
Jozz

Als we die ochtend ontwaken staan we op met een glimlach. We pakten onze spullen in, want we zouden eindelijk uit deze herberg weg gaan. Onze vrienden waren al vertrokken, maar ik was hier gebleven om op Katrien te passen.
Net voor ons vertrek ging ik nog even op bed zitten.
"Wat doen we met het geld?" Vroeg Katrien.
"We geven 250 goudstukken om de huizen te betalen." Begon ik. "En de overige 250 verdelen we eerlijk over iedereen."
"Goed zo." Glimlachte Katrien. "Ik had ook niet gewild dat we het zelf zouden houden."
We stonden op en pakte onze rugzakken.
"Hoe voel je je?" Vroeg ik aan Katrien.
"Beetje misselijk, en ik heb last van mijn rug." Antwoordde ze. Ik pakte haar rugzak af en droeg hem zelf.
"Totdat de baby er is, hoef jij niks meer te doen." Lachte ik. Katrien knikte en lachte. We liepen de straat op, ons paard stond nog naast de herberg. We sprongen erop, bonden onze rugzakken goed vast en zette koers naar het bos.

{ Xander Loon }
caesar11111

Arm in arm zaten we tegen een boom met onze kleine in ons midden.
Ik kuste Liz op haar voorhoofd "Wij blijven voor altijd bij elkaar he?" fluister ik haar toe.
Ze knikt en reikte haar lippen naar de mijnen, toen plots ...
Met een luidde dreun sprong er iemand voor ons, het was Eve.
Liz gilde en ik sprong recht " Wat wil je, " schreeuwde ik en ik spreidde mijn
armen wijd open om Liz en Ailith te beschermen.
" Geef me de baby" Siste ze.
en er sprongen nog meer nachtelven uit de struiken en legden ons op de grond.
" Neem nog liever mij "smeekte ik.
Een speelse glimlach verscheen op haar gelaat en ze wenkte me mee.
Bereidwillig wandelde ik haar achterna de bossen in, ver weg van alles.
een traan liep over mijn wang.
Met een snelle ruk draaide Eve zich om en sprong op me en trok mijn hemd af.
Ze wierp me op de grond en nam een mes uit haar riem.
" Vaarwel lieve Cowl ..." zei ze zacht en drukte haar lippen op mijn borstkas.
en daarna plante het scherpe ijzer steeds dieper en dieper in mijn lichaam.
Ik schreeuwde niet en liet geen traan van de pijn maar wel voor Liz
" Ik zal altijd van je houden, men liefste ..." zei ik schor en ik verslapte ...

-Cowl-
Liza

We stonden na een tijdje weer buiten en ik hoorde gehuil. Ik rende zo hard als ik kon door de bossen. Ik zag Liz. "Wat, Wat is er?" Zei ik en ik kwam bij haar zitten. Ik schrok en ik wou haar troosten, maar dat leek dan wel raar.

xCraziya Movie.
Emma

Ik barstte in huilen uit. k zou wraak nemen op Eve! hoe dan ook!! Ik krijste het uit van ellende.
Ze had me verdomme degene van wie ik eeuwig zou houden afgenomen. Ik tilde Ailith op en nam Finnick en Emilyth mee terug naar huis. Ik liep terug het bos in. Ik zag het lijk van Cowl liggen. Hij was nog een heel klein beetje warm. Ik drukte mijn lippen op die van hem. Voor de allerlaatste keer.
"Quynn" Mompelde ik en de aarde zakte een stuk in en vormde een perfect graf. Ik legde Cowl er voorzichtig in en legde er voorzichtig wat aarde op. Ik begon wat spreuken te mompelen en er verscheen een grote rozenstruik op zijn graf. Met gebogen hoofd liep ik terug. Ik wou bij iemand in zijn armen kruipen. Emilyth stond al klaar en legde haar armen om me heen.
Nooit zou ik het Eve vergeten dat ze mij Cowl af had genomen. Maar tot mijn grootste faschuw stond ze grijnzend in de deuropening. "Zo,Kunnen we dan nu gewoon verder gaan met ons leven?" Vroeg ze. "Je bent gek! Gestoord!! Je hebt drie kinderen hun vader afgenomen!!!!!!!! Je
Bent een monster." schreeuwde ik. Finnick kwam binnenlopen en zag Mij huilen en Eve in de deuropening. "WEG!" Schreeuwde hij hard. "NU!" Eve haalde haar schouders op en beende weg.

~Liz Red~
Afbeelding
Luc

Ik zag Eve staan,die kwade nachtelf! " als jij voor Hoop zorgt , houden wij de wacht buiten " zei ik tegen Liz. Ze knikte, ik snelde naarbuiten en maakte mij onzichtbaar, Illya troosten Liz nog even,en zei met haar vetrouwde stem " als we haar zien gaan we er achterna we zullen haar vermoorden en we zullen zorgen dat julie niks overkomt. Liz knikte. Illya en ik stonden buiten op wacht. "We zullen die Eve te pakken krijgen" zei ze,
"Reken maar" zei ik terug.

--Tom--
Emma

Ik hield het kleine baby'tje in mijn armen.
Het was een bijzonder kind. En ze was mooi.
Net als Cowl. Ik voelde het bloed wegtrekken uit mijn gezicht. Emilyth pakte Hoop over en Finnick omhelsde me. Ik zou eigenlijk de kinderen moeten troosten zij zouden bij mij in mijn armen horen te liggen. Ik pakte Hoop voorzichtig aan. Ik ging weer zitten.
Craziya kwam binnen. "Liz gaat het? Ik hoorde wat er is gebeurd." Finnick pakte hoop aan. Ik sloeg mijn armen om Craziya heen en begon hardop te huilen en te snikken.
"Ze heeft hem gewoon vermoord! Gewoon! Alsof ik haar daarna weer als vriendin zou accepteren." Snikte ik.

~Liz Red~
Afbeelding
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Ik hoorde gehuil van buiten komen, Castle sliep, maar toch nam ik haar mee.
"Li.." Begon ik, maar ik wist het al, Cowl was vermoord. Ik bijt op mijn lip.
Castle werd wakker en gluurde door mijn haar naar Liz. "Castle" Mompelde ik zuchtend, het kleine meisje was te nieuwsgierig. Liz kijkt heel even op en glimlacht naar Castle, ik loop naar Liz toe en wrijf over mijn rug, met mijn andere arm zet ik Castle voorzichtig neer. "Gaat het Liz?"

~Catrijn~
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Jozz

Ik rijd samen met Katrien over de besneeuwde bospaden. Het huisje komt in zicht.
"We zijn er bijna." Zeg ik. Ik kijk om, Katrien ziet er niet best uit. "Gaat het?"
"Nee." Antwoord ze. Ze geeft over, gelukkig naast het paard en niet over mijn rug. Ze begon er al erg zwanger uit te zien.
Ik liet het paard langzamer lopen, dat was misschien ook wel fijner voor haar.
Uiteindelijk kwamen we aan bij het huisje, maar er hing niet echt een gezellige sfeer.

{ Xander Loon }
Emma

Ik liep naar buiten om Xander en Katrien te helpen.
"Kom maar Katrien." Ik ondersteunde haar. Iedereen werd de laatste tijd zo verdomd ziek tijdens de zwangerschap. Ik aaide Katrien zachtjes over haar haar. "Waar is Cowl?" Mompelde ze zachtjes.
"Katrien,Cowl is dood" Mompelde ik. Er droop een traan langs mijn wang. Katrien schrok "Het spijt me Liz." Mompelde ze. "Het geeft niet,Ik zou het ook willen weten."

~Liz Red~
Afbeelding
Liza

Als een paranormale elf gaat de zwangershap in één dag. Dus nu had ik al een flinke buik. Chris en ik hadden het al over namen gehad. Ik was gelukkig helemaal niet ziek. We liepen samen wat rond. Opeens zagen we Xander, Katrien en Liz. We stormden op ze af. Naja, niet te snel want anders dan deed mijn buik zeer. Ik aai over mijn buik terwijl ik met mijn andere hand naar Liz zwaai. "Hoi!" Roep ik blij.

XCraziya Movie.
Emma

"Craziya je hebt me niet verteld dat je zwanger was." Zei ik vrolijk. Craziya stelde dezelfde vraag als Katrien. Ik liet mijn hoofd en schouders hangen. "Pappa is dood." Hoorde ik Emilyth voorzichtig zeggen.
"Liefje toe nou. Geef me Hoop en Ailith maar aan." Ik kreeg de twee baby's in mijn armen gedrukt. Ik keek naar de kleine baby's die in mijn armen lagen.

~Liz Red~
Afbeelding
Liza

"Mijn buik is vreselijk dik, dus ik verwacht er niet 1." Lach ik. Opeens voel ik iets nats langs mijn been druipen en ik zie een plasje water tussen mijn benen. "De baby komt!" Gil ik en ik voel opeens de weeën.

xCraziya Movie.
Jozz

"Liz, mogen we de logeerkamer gebruiken?" Vroeg ik gehaast. Katrien zag steeds bleker, ze moest snel gaan liggen.
"Is goed." Antwoordde Liz. Ik ondersteunde Katrien terwijl we het huisje in lopen. Voorzichtig leg ik haar op bed en trek de deken over haar heen.
"Gewoon rustig blijven, alles komt in orde." Fluister ik geruststellend. Katrien gaf een korte knik en ging op haar rug liggen.

{ Xander Loon }
Emma

"Craziya kom mee!! Jij gaat naar mijn kamer." Ik tilde haar op en liep snel en gehaast naar mijn kamer.
Ik pakte haar hand vast. "Luister,Elvenbevallingen zijn pijnlijker maar ze zijn wel sneller afgelopen." Sprak ik Craziya toe. Emilyth kwam binnenwandelen. "Kan ik helpen." Vroeg ze kalm. "Ik heb tot nu toe drie bevallingen meegemaakt. Ik kan het wel aan." Ik keek verwonderd naar het mooie tienermeisje dat mijn dochter was die nu vroeg of ze me kon helpen met een bevalling. "Ga maar warm water en een doek halen." Emilyth knikte en liep kalm weg. Ik hoorde het ritmische getik van haar voetstappen wegsterven en weer duidelijker worden. "Hier." Ze gaf me de doek en het water aan. Ik depte Craziya's voorhoofd. "Gaat het?" Vroeg ik haar voorzichtig. Craziya knikte.

~Liz Red~
Afbeelding
Liza

Ik pufte en pufte. Het deed pijn. Zo pijn. Ik had dit nog nooit meegemaakt. Het zweet stond op mijn voorhoofd. Chris stond te kijken. Ik voelde zijn warmte. Chris was ook een elf, anders voelde ik zijn warmte niet. "PERSEN!" Zegt Liz en ik pers zo hard als ik kan. Ik voel me uitgeput maar ik moet doorzetten. "Het hoofdje komt!" Zegt Liz. En na een tijdje komen de andere 2. 3 prachtige dochters. Ik wist nog geen naam, "Ik noem de eerste Ghost, de tweede Amie ( Spreek uit als Amy.)en de derde uhm, uhm, Vlinder." Ik was uitgeput en wou het liefste slapen.
Emma

Ik knikte. Ik waste de drie kleine kinders voorzichtig in een tobbe. Ik trok ze meteen ook wat oude kleertjes aan van Emilyth. Voorzichtig stopte ze ik in de box die ik pas geleden had gekocht. Hoop en Ailith zaten er ook in. Ik hoorde de deur openslaan. "Liz?"
(Kleine introductie voor de nieuwe Cowl of anders voor een willekeurig iemand.)

~LIz Red
Afbeelding
Liza

Mijn ogen vallen dicht. En ik droom diep weg. Ik zie een prachtige dame met lang zwart haar. Het haar komt tot de grond en is gewikkeld in een vlecht. "Mam, ik ben het, Ghost.. In de toekomst, ik waarschuw je, over een paar dagen gaat er iets met mij gebeuren, en ook met Vlinder, dus je moet echt uitkijken, want anders.." Ze stopt met praten en ik open me ogen. De tranen stromen over mijn wangen. "Nee!" Zeg ik zacht.

xCraziya Movie.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten