ik mis eigenlijk dat je zelf kan bepalen of je sim bij een kapsel een pony krijgt, schuin, recht, lang, kort, enzo
en het haar stijl of krullen lang en stijl of lang en krullen dat vind ik best jammer dat dat er niet in zit

520 berichten • Pagina 5 van 26
Dat weet ik ook wel, maar dat is niet erg realistisch vind ik.Bryan schreef:Door er hard voor te werken. Als je hoog in een carrière bent verdien je vrij makkelijk veel geld. Ik verdien ook bakken met geld met schilderen, nu krijg ik rond de 5000 simdollars per groot schilderij. En door verschillende eigenschappen gaat het schilderen veel sneller. In combinatie met bijvoorbeeld de muziek carrière of de leger carrière, heb je genoeg tijd om te schilderen en om alle andere dingen op peil te houden.Mai schreef:Zoals al wel vaker genoemd in dit topic, het weer. Het was een enorme toevoeging aan het realistische element van de sims. Ik had laatst iemand bij me over de vloer die nog nooit de sims 3 had gezien en die vroeg ook echt aan mij wanneer het ging sneeuwen. Dan besef je pas echt dat je het mist.
Daarnaast mis ik eigenlijk ook de appartementen. Het omgaan met buren op zo'n kleine schaal beviel me heel erg, bovendien vind ik het vreemd dat iedereen zo'n grote kavel weet te betalen. :razz
He,ja goed idee, was ik nog niet opgekomen.Hikari-desu schreef:De mogelijkheid om reclame te maken voor je bedrijf (bijvoorbeeld van onroerend goed, of een bedrijf waarmee je partner bent) mis ik ook. Zo moet je dan eerst wat geld betalen en kan je later weer veel verdienen