De spreuk van vandaag is er een, waarvan ik hoop dat die voor velen niet klopt. Maar ook dit keer past hij wel bij dat wat er de afgelopen dagen allemaal is gebeurd.
Na regen komt regenachtig, kijk maar in het woordenboek.
Terug en dus een spreuk; laten we maar zeggen voor de dinsdag. Deze heeft weer alles te maken met computers, iets waar we toch allemaal wel dagelijks mee bezig zijn, toch?
Ik heb een groot probleem. Een vriend van mij heeft een screensaver op mijn computer gezet, maar iedere keer dat ik de muis beweeg, gaat hij weg.
^ Is hij ook Xelles. Ik had hem zeker ook een keer geplaatst.
Voor vandaag een uitspraak die Nefje op het EA-forum deed in 'onze' discussie over de prijzen in de EA-store. Deze vind ik zo treffend, dat ik hem tot mijn onderschrift heb gemaakt.
'Een echte fan is niet iemand die alles hoe dan ook steunt, een echte fan is ook niet iemand die meteen alles afkraakt. Een echte fan is iemand die veel plezier beleeft aan iets en hoopt dat andere mensen datzelfde plezier beleven, maar bovenal ook kritisch kan zijn over hetgeen waarover hij/zij enthousiast is.'
Te vinden op het officiële EA-forum in het topic over de Store
Deze uitspraak is ook op meerdere manieren te lezen. Wanneer je tot diep in de nacht Sims / WA speelt en dan nog eens een koffie neemt om wakker te blijven, denk er dan nog eens aan terug.
Drink jij je koffie expres zo of drink je hem verkeerd.