Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

597 berichten • Pagina 3 van 30

wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: Spreuk van de dag

Terug en dus een spreuk; laten we maar zeggen voor de dinsdag. Deze heeft weer alles te maken met computers, iets waar we toch allemaal wel dagelijks mee bezig zijn, toch?
Ik heb een groot probleem. Een vriend van mij heeft een screensaver op mijn computer gezet, maar iedere keer dat ik de muis beweeg, gaat hij weg.
Ook weer gevonden op: http://www.leukespreuk.nl/spreuken_computers.htm

Laatst gewijzigd door wimhuiskamp op di 24 nov 2009, 22:18, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Xelles
Beheerder Beheerder

Doh :lol

Ik kwam deze ook tegen op de site van Wim en ik vind hem zelf briljant, waarschijnlijk omdat ik zelf ook een IT-er in de maak ben ^^
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Afbeelding
wimhuiskamp

^ Is hij ook Xelles. Ik had hem zeker ook een keer geplaatst.

Voor vandaag een uitspraak die Nefje op het EA-forum deed in 'onze' discussie over de prijzen in de EA-store. Deze vind ik zo treffend, dat ik hem tot mijn onderschrift heb gemaakt.
'Een echte fan is niet iemand die alles hoe dan ook steunt, een echte fan is ook niet iemand die meteen alles afkraakt. Een echte fan is iemand die veel plezier beleeft aan iets en hoopt dat andere mensen datzelfde plezier beleven, maar bovenal ook kritisch kan zijn over hetgeen waarover hij/zij enthousiast is.'
Te vinden op het officiële EA-forum in het topic over de Store
Afbeelding
wimhuiskamp

Beter laat dan nooit de spreuk van vandaag. Ik was nog even druk met inleveren van de Build my Dream opdracht, vandaar.

Deze spreuk, tja, wie wil dat nu niet. Maar ik denk dat hij voor velen onbereikbaar is. Maar leuk is hij wel.
Je hebt het pas gemaakt als je oprijlaan een eigen postcode heeft.

Deze komt ook weer van: http://www.leukespreuk.nl/spreuken_werk.htm
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten