Ik ben benieuwd of ik net iemand beledigd hebt of niet.
Ik zei in een e-mailtje o.a. "Het is en blijft een vage vraag," daarmee bedoelde ik een vraag van een opdracht alleen ik denk dat hij denkt dat ik het over zijn vraag had. E-mailtje terug was namelijk alleen maar "Bedankt."
Ik hoor het in ieder geval morgen wel of het zo was.
ik is blijig :3
want want ik had voor maandag weinig huiswerk, voor vandaag niets voor morgen heb ik ook niets, donderdag heb ik ook weinig en vrijdag is kerstmarkt :3
Donderdag vallen mijn 1e drie uur uit, morgen heb ik het 1e les, 2e uitval, 3e les, 4e uitval en dan nog 3 uur les. ¬¬' en het kan gewoon niet verplaatst worden. D:
Ik ga nu een boekverslag maken over een boek dat ik niet heb gelezen en daarna weer verder met guitar hero (want ik bak er nog niet veel van dus dat moet getraind worden )
@Charge
Ik weet het! Gelukkig had ik de sims nog! Nu alleen nog even de Sims 2 werkend maken .
Internet was die dag al 1x uitgevallen, mijn moeder het modum uit en aan gezet. INternet doet het weer. 1 uur later kapt internet er weer mee .
En ik heb net haast mijn modeer gemept .
Ik had het dansje van Beat It in m'n kop zitten, dus probeerde ik zijn voetenwerk na te doen. Toen kwam mijn moeder .
En vandaag bij NL, we hadden als hw een 2 opdrachten,bij 1tje hoorde een verhaal, ging over de Tweede Wereld oorlog.
We kwamen bij de vraag van:'Waarmee maakt dit verhaal verband met het 'echte' leven?'
Dat was de Tweede Wereld oorlog. Daar hebben we haast de hele les over zitten praten . Was wel grappig . En mijn nederlandse leraar zegt nu ook van:' Houd jij toch je f*nking kop, man!'
Dat h*ppelk*tje zei dat, en nu zegt hij het ook .
Ik moet eigenlijk slapen":fluit. Maar ik heb geen zin
poeh, ik ben kapot.
hele avond zitten blokken op de 2 toetsen voor morgen en toch kan ik niet goed tot rust komen.
vanavond dubbel zoveel mediteren dan maar..