Ik houd normaal gesproken niet van champignons of paddestoelen maar dit is wel heel lekker! plots zie ik een klein struikje.
"AARDBEIEN!" gil ik. We rennen er heen en plukken het plantje leeg
"Bende, laten we even een ommetje maken door het bos. Nu er toch niemand meer bij het kampvuur is.", iedereen stemt in en we vertrekken naar het bos. "Kijk daar ik zie licht!", fluistert Marijke. We komen dichter bij en horen het gelach van stemmen die me bekend voor komen.
"Denken die sukkels nou echt dat we ze niet gezien hebben?", schreeuw ik naar Alex. Hij haalt zijn schouders op en rent verder. Ik zie Ceasar tussen te bosjes zitten en doe of ik hem niet zie. Ik ren er voor bij. Ik maak een grote bocht om hem heen en beland achter hem. Hij denkt vast dat hij er tussenuit is gekomen. Hij wil opstaan maar ik spring boven op hem. "Nu heb ik je!"
Na dat ik eindelijk die vervelende doorns allemaal uit mijn kleren had gehaald, zag ik Caesar afgevoerd worden door de bende. Het is een wonder dat ze mij niet hebben gezien, en ik ging bij Ayumi , mai en Hikari zitten.
Laatst gewijzigd door pieen_ op vr 17 dec 2010, 18:11, 1 keer totaal gewijzigd.
"Wat doen we nu?" fluister ik. Ik kijk over de boomstam heen. De bende neemt Cowl mee en laten ons achter.
"Ze gaan caesar boven het kampvuur verbranden," fluistert Ayumii
"Dan blijven we hier nog wel even zitten," fluister ik gemeen grijnzend terug
"Ceasar in de tent!", we duwen hem de tent in. "Wie gaat er eerst?", vraag ik. "Ik!", roept Marijke. Ze doet haar jas uit en kruipt de tent in. We horen Ceasar tegen spartelen maar hij kan er niks tegen doen. Marijke doet rare dingen. En wij liggen dubbel van het lachen.
Ik hoor ondertussen geluiden uit de tent van de bende van 4 komen, en Mai, Hikari en Pien horen het ook. We zijn bang en bedekken onze ogen met onze handen. Wat gebeurt er daarbinnen?!
Een tijde later zien we dat caesar uit de tent is gegooid, al zijn kleren waren verscheurd(behalve onderbroek,gelukkig).Ik weet nu niet wat ik hier van moet denken, ofwel hebben ze hem gemarteld ofwel konden ze gewoon niet van hem afblijven. Mai, Hikari, Ayumi en ik gaan hem snel helpen. En ondervragen hem een beetje
Snel knijp ik er tussenuit. Hikari en Caesar? Dat is melig. Snel ren ik weg. Ik zie een vuurtje en ren er naar toe. Ik zie Hikari zitten. " Boe." Fluister ik in haar oor en ik laat mijn handen op haar schouders vallen.
Ik was verdwaald in het bos toen ik opeens het gelach van Hikari hoorde
Ik rende als een gek naar het geluid. En ging gezellig bij het kampvuurtje zitten
Laatst gewijzigd door pieen_ op vr 17 dec 2010, 18:12, 1 keer totaal gewijzigd.
"Hoooii Pien!" schreeuwde ik vrolijk. Pien plofte naast me neer en ik sloeg haar tegen haar achterhoofd.
Snel duwde ik een marshmallow in het vuur. "Okee spookverhalen!!" Schreeuwde Hikari. "Er was eens een verschrikkelijke...NAKO!"
En op een avond was ze spookverhalen aan het vertellen, net zoals ik nu bezig ben .........
Terwijl nako aan het vertellen was dommelde ik in slaap. het verhaal was helemaal niet eng het ging over nako en schattige freezer bunny's !