o0simsfreak0o schreef:je kant toch ook gewoon zelf het initiatief nemen om weg te gaan, zodat je het niet verpest voor de mensen die een beetje normaal willen doen
sorry hoor, maar ik vind dit gedoe over baneiland enzo wat beledigend voor hiki en de andere mensen van het team.
zij doen goed hun best om hier de boel te organiseren. we mogen van geluk spreken dat ze nog mild zijn, en jullie zitten hier flauwe grapjes over te maken.
Hikari-desu schreef:sorry hoor, maar ik vind dit gedoe over baneiland enzo wat beledigend voor hiki en de andere mensen van het team.
zij doen goed hun best om hier de boel te organiseren. we mogen van geluk spreken dat ze nog mild zijn, en jullie zitten hier flauwe grapjes over te maken.
nou zo bedoelen wij het echt niet hoor :blink dat snapt hij ook wel
ik maak wel een baneiland forum op invisionfree.
en hier is de sig (netjes volgens de regels met de juiste grootte )
Laatst gewijzigd door Jozz op zo 12 dec 2010, 20:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Idd!
Ik ben super blij met dit forum omdat ze niet zo streng zijn! Je moet het niet voor andere gaan verpesten!
Maak een eigen forum en ga daar lekker verder!
Hikari-desu schreef:sorry hoor, maar ik vind dit gedoe over baneiland enzo wat beledigend voor hiki en de andere mensen van het team.
nou zo bedoelen wij het echt niet hoor :blink dat snapt hij ook wel
ik maak wel een baneiland forum op invisionfree.
en hier is de sig (netjes volgens de regels met de juiste grootte )