alexie schreef:nah jah zoals ik al eerder zij miss is het mogelijk om een chat aan s3n te koppelen gebeurt bij meerdere site's.
dan is iedereen blij, geen spam in het forum, geen probleem met msn.
voor de zoveelste keer: dat gaat niet gebeuren: alles wat op S3N gebeurt zijn wij verantwoordelijk voor dus ook voor toezicht op een chat dan.
en daar hebben we de tijd en de mensen niet voor. Jullie kunnen gewoon zelf ergens iets beginnen maar dat is dan geen S3N chat.
dan ben ik bang dat het simpel is, als wij blijven chatten op dit tempo eindigt in ban/slotjes enz met bozen teamleden achter de trouwe members aan.
En over het fijt dat de chatbox bewaakt moet blijven lijkt me wat overdreven.
Zit hiero met 30 man in een groep er is nooit wat.
maarjah het is jullie besluit hebben wij helaas niks over in te brengen.
alexie schreef:nah jah zoals ik al eerder zij miss is het mogelijk om een chat aan s3n te koppelen gebeurt bij meerdere site's.
dan is iedereen blij, geen spam in het forum, geen probleem met msn.
voor de zoveelste keer: dat gaat niet gebeuren: alles wat op S3N gebeurt zijn wij verantwoordelijk voor dus ook voor toezicht op een chat dan.
en daar hebben we de tijd en de mensen niet voor. Jullie kunnen gewoon zelf ergens iets beginnen maar dat is dan geen S3N chat.
dan ben ik bang dat het simpel is, als wij blijven chatten op dit tempo eindigt in ban/slotjes enz met bozen teamleden achter de trouwe members aan.
En over het fijt dat de chatbox bewaakt moet blijven lijkt me wat overdreven.
Zit hiero met 30 man in een groep er is nooit wat.
maarjah het is jullie besluit hebben wij helaas niks over in te brengen.
als in een chatbox ruzie komt incluus bedreigingen en weet ik veel wat zijn wij daar verantwoordelijk voor.
we hebben dit binnen het team al lang en breed besproken en besloten geen chat te gaan maken.
en jullie weten zelf ook wel wat spammen is en jullie willen echt niet dat jullie bijvoorbeeld nog maar 1 bericht per 5 minuten kunnen maken. dat is zo ingesteld volgens mij als we dat willen.
Dus of iedereen werkt een beetje mee of er komen inderdaad slotjes en bans.
We hebben een gezellig forum en willen dat zo houden.
@jozz ik heb pas 780 post in ruim een jaar tijd, er zitten sommige tussen die hebben er 5x zoveel.
@hiki die elende die jij beschrijf zijn ook wel in het uiterste en kan je heel simpel verkomen.
*sims 3 nieuws is niet verantwoordelijk voor enig woord wisseling in die chat box of enig bedrijgingen* en dat kan je uitbreiden tot in details.
maar het team heeft al besloten helaas, het zou gezellig kunnen wezen!
^ Moet ik me aangesproken voelen?
Nee serieus, spam ik? Als jullie last van me hebben wil ik het graag weten. Soms dan heb ik geneens door of een post zinvol is of niet.
*Zucht*
S3N is net mijn klas. Ook zo druk en veel te veel woorden in een les
So.. We gaan het oplossen met een klassenvertegenwoordigen
Soo
Hebben we een s3n vertegenwoordiger nodig
Neh
Das een nutteloos idee van mij