hahaa ;D
Hij heeft inmiddels alweer zwart haar btw ;p

2155 berichten • Pagina 21 van 108
Nou.. Hijs wel aardig enzo tegen mij.Hikari-desu schreef:^ Is hij een beetje leuk? Ook al ben je niet verliefd op hem..
Vorig jaar hadden we ook zo'n jongen in de klas, die deed alles voor iedereen. Nee, ik heb er geen misbruik van gemaakt, ik vond het eigenlijk best zielig. Het was een beetje eem sulletje en hij had niet bepaald vrienden.
Nou gefeliciteerd!Simmielove schreef:Moet ik ff kwijt: Ik ben 2 kilo afgevallen!
Maandverband van Euroshopper is heeeel zacht. Duur is niet altijd beter. <3Simmielove schreef:Het wend, echt! Mijn vader weet ook dat ik ongesteld ben enzo. Maandverband zit in het begin idd irri. Dat komt doordat het hard is. Mss moet je een inlegkruisje indoen. Die voel je niet. Ik gebruik ze zelf ook.
Maandverband zit ook nooit lekker, naja dat vind ik, probeer 'ns een inlegkruisje. Geloof me. Dat zit veel beter. Maar neem altijd voor de zekerheid maandverband mee. Je weet 't nooit
- Inlegkruisjes zijn veel beter ipv maandverband als je niet ongesteld bent. Die zijn kleiner en minder dik dus die voel je minderIxors schreef:Oke ik zit met iets. Ik heb de laatste tijd redelijk veel witverlies en ik zei dat eens tegen mama(in de hoop dat het onder ons zou blijven), en ze zei dat ik dan eens een maandverbandje moest inleggen. Vandaag had ik weer wat in mijn broekje dus dacht ik dat ik het inderdaad wel even best een maandverbandje kon inleggen(eerste keer) Probleempje: ik wist niet goed wat. Ik had eens ooit een 3tal maandverbandjes & 4 tampons in een zakje + tips enzo gekregen op Offline (meidenfeest) dus ik dacht dat die misschien wel beter zouden zijn. Ik open dus dat zakje enzo en steek het netjes in mijn broekje. Het zit niet bepaald fijn, maarja. Ik ging dus uit de wc weer nadat ik had doorgetrokken en ik deed alsof ik grote boodschap had gedaan want ik had lang op het wc gezeten. Wanneer ik dus uit de wc kwam, riep papa me bij hem. Ik dacht van 'Shit, hij heeft het toch niet door' en dus ik ging naar hem toe en hij fluisterde in mijn oor: "Heb jij misschien maandverband door het wc gegooit? Ik heb iets zien liggen, en mama zei dat je een beetje witverlies hebt en dat ze had aangeraden om dan een maandverbandje in te leggen," maar dat had ik nooit gedaan want ik wéét dat je dat nooit mag doen, + ik dacht dat mama haar mond wel zou houden! Ik schaam me zo diep, ik wil nu echt zo snel mogelijk gewoon dat maandverband uit mijn broekje & een ander aan, ik word er gek van maar ik wil het liefst heel ongemerkt doen, maar papa zit boven in mijn broers kamer een aantal nieuwe dingen en beneden gaat het moeilijk want het is raar als ik NOG eens naar het wc ga voor lang. En ik wil dat maandverband gewoon in ons vuilbakje gooien die in het wc staat, maar mama gebruikt helemaal andere en daar zit niks in, maar ik wil gewoon niet dat mama dat ziet ofzo omdat ik me ZO schaam. Ik wil dat stomme maandverband uit mijn broeeeeek! Ik haat het!