Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 75 van 250

FranSor
Beheerder Beheerder

Re: Wat wil je kwijt

Ik wil even kwijt dat ik druk op zoek ben naar een plekje in Engeland waar ik en mijn vriend deze zomer zouden kunnen gaan house-sitten! Heeft niet iemand toevallig kennissen in Engeland? :P
Afbeelding
Dotted
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

YESH IK HEB EEN 9,5 OP DUITS. <3
& nieuwe schoenen. ;D

Omg, had vandaag 2 tussenuren met een pauze, dus dit anderhalf uur niks. Ben ik naar huis gaan, we hadden daarna nog 2 uur gym. 8 mensen dachten dat dat uitviel, dus gingen gewoon naar huis en kwamen niet meer terug. XD allemaal 4 uur nablijven. [a'] Ben ik blij dat ik het wel wist. XD En nu verklaren sommigen me voor gek. |: Hallo, ik heb thuis tenminste van die minipizzadingetjes gehad en thee gedronken met me ma. Zij hebben ze zich dood verveelt. :'D
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand

^Gefeli met je 9,5 :taart

Om een of andere reden doet de alwaysbuybuild cheat het niet bij mij. En hij staat ook niet meer bij help. :S 't woordje Allow vergeten :sweatdrop
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Wij hadden sneeuw, het is nu al bijna weg, trouwens, leest er iemand het vervolg op Alternativess? Want het is zo leeg en er post nooit iemand behalve ik. :cry
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Red Bull :wub. Heb mijn moeder overgehaald om een blikje te kopeenn!
Was vandaag om 5 over 12 uit :O, Frans viel uit (H). Ik wachten op m'n vriend, na een kwartier kunnen we weg. Maakt hij me net :(, hij springt met zijn fiets in de lucht en land in een plas. En ik heb vandaag boodschappen gedaan, kwam me tante nog tegen. Zij zei echt zo van: "Jeetje Sanne! Je schiet echt je moeder voorbij!"
Heb ookal inkopen gedaan voor de sint met m'n klas, heb 2 lipgloss + 2 nagellak. Gaat me moeder vragen of ik dit ook zou willen krijgen :|. Ik hoef geen make-up, maar ik zei netjes ja, dan ben ik d'r vanaf :P.
Mijn moeder heeft me als sjouwezel gebruikt :lol. Ik droeg alle zware tassen, me moeder niks xD.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

^
Mijn vader is pakezel als we op vakantie gaan xD. Najaa, ik kan wel wat hebben (A). Misschien had ik het inderdaad verkeerd aangepakt ...
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

XDD ^

Ik vind sommige mensjes op hyves gemeen, zit zo bij een groepje van; Scene Queens, ik weet dus niet wat ik ben emo of scene zegt diegene; je lijkt helemaal niet emo/scene weetje, maar ik ben ooknogmaar 10! Ik wil later donkerblauw haar..
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:

Weergave- en sorteeropties

Gesloten