Ik wil even kwijt dat ik druk op zoek ben naar een plekje in Engeland waar ik en mijn vriend deze zomer zouden kunnen gaan house-sitten! Heeft niet iemand toevallig kennissen in Engeland?
ik ga proberen om een reuze kroket te maken die niet ontploft
want dat doen de normale meestal wel en als deze ontploft dan.... tja, dan is heel de kamer onder de kroket shit
YESH IK HEB EEN 9,5 OP DUITS. <3
& nieuwe schoenen. ;D
Omg, had vandaag 2 tussenuren met een pauze, dus dit anderhalf uur niks. Ben ik naar huis gaan, we hadden daarna nog 2 uur gym. 8 mensen dachten dat dat uitviel, dus gingen gewoon naar huis en kwamen niet meer terug. allemaal 4 uur nablijven. [a'] Ben ik blij dat ik het wel wist. En nu verklaren sommigen me voor gek. |: Hallo, ik heb thuis tenminste van die minipizzadingetjes gehad en thee gedronken met me ma. Zij hebben ze zich dood verveelt. :'D
Wij hadden sneeuw, het is nu al bijna weg, trouwens, leest er iemand het vervolg op Alternativess? Want het is zo leeg en er post nooit iemand behalve ik.
Red Bull . Heb mijn moeder overgehaald om een blikje te kopeenn!
Was vandaag om 5 over 12 uit , Frans viel uit . Ik wachten op m'n vriend, na een kwartier kunnen we weg. Maakt hij me net , hij springt met zijn fiets in de lucht en land in een plas. En ik heb vandaag boodschappen gedaan, kwam me tante nog tegen. Zij zei echt zo van: "Jeetje Sanne! Je schiet echt je moeder voorbij!"
Heb ookal inkopen gedaan voor de sint met m'n klas, heb 2 lipgloss + 2 nagellak. Gaat me moeder vragen of ik dit ook zou willen krijgen . Ik hoef geen make-up, maar ik zei netjes ja, dan ben ik d'r vanaf .
Mijn moeder heeft me als sjouwezel gebruikt . Ik droeg alle zware tassen, me moeder niks .
Ik vind sommige mensjes op hyves gemeen, zit zo bij een groepje van; Scene Queens, ik weet dus niet wat ik ben emo of scene zegt diegene; je lijkt helemaal niet emo/scene weetje, maar ik ben ooknogmaar 10! Ik wil later donkerblauw haar..