Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

221 berichten • Pagina 11 van 12

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: It is my body, not me. ♂♥♀ Deel 7! ♀♥♂ [11-10]

Ik weet het!
Coma :sweatdrop, ik ben toch orgineel xD! Eerst dacht ik dat de foto nog geladen moest worden!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: It is my body, not me. ♂♥♀ Deel 7! ♀♥♂ [11-10]

Deel 8: Einde.
-------------------------------------------------------------

Afbeelding
Er ging van alles in mijn hoofd om. Ik rende zo hard als ik kon naar boven. Nog één stapje en Ryan was er geweest. Ik pakte hem razend snel vast onder zijn armen. "Nee Ryan, je kunt ons niet verlaten. Wacht nog een jaar!", huilde ik. Hij draaide zich om en keek me een tijd lang zwijgend aan.

Afbeelding
"Weet je wat Ryan, laat ook maar zitten. Spring maar lekker! Je bent oversext en zo'n vriendje hoef ik niet. Ik heb er liever een die zich er bij neer legt. Zoek maar een ander om je ziekte mee aan te steken. Ik hoef je zo niet meer.", huilde ik. Ryan zei niks en keek me alleen maar strak aan. Wilde hij niks zeggen of wist hij niet wat hij moest zeggen omdat ik gelijk had? Ik hoefde het eigenlijk ook helemaal niet te weten. Hij wilde net iets zeggen toen ik schreeuwde: "Stik maar lekker in je problemen!", daarna rende ik de cliff af. Zo hard als ik kon rende ik naar beneden. Ryan stond daar nog op die cliff. Hij hield toch niet van me. Zoals ik altijd dacht.

Afbeelding
Verblind door mijn tranen rende ik over de stoep. Ik rende net de straat op toen er twee felle lichten in mijn ogen schenen. Het was een taxi. Ik was te laat. Niet snel genoeg. Ik voelde een harde klap tegen mijn benen. Daarna een stoot tegen mijn hoofd.

Afbeelding
Ik lag op een ijskoude grond. De auto was gewoon door gereden.

Afbeelding
Er vloog iets weg uit mij. Ik voelde het. Ik kon niks meer bewegen. Mijn armen en benen waren verlamd. Overal deed het pijn. Van mijn tenen tot mijn langste hoofdhaar. Ik wist het. Dit zou het einde zijn.

Afbeelding
Ik zie twee mannen. Mijn vader en Ryan. De personen waar ik van hield. Het is erg donker en ik zie ze nauwelijks. Ik zie mezelf voor ze staan. Ik knuffel mijn vader en Ryan. Ik weet dat ik ze nooit meer zal zien. Niet in deze wereld. Ik vlieg naar de hemel want die heb ik verdient. Ik zal ze pas tegen komen als zij ook sterven. Voor Ryan een jaar. Voor mijn vader nog langer. Ik zie mezelf weglopen en ze uitzwaaien. Ik loop een wolkentrap op. En dan wordt alles zwart.


Afbeelding
Haar graf lag vol met roze bloemen. Onder een rozenboom in onze tuin. Mijn lieve kleine meisje was te jong gestorven. We zullen haar missen. En een ding weet ik zeker. Ik zal altijd van haar houden. Hetzelfde geld voor Ryan. Hij wist niet hoe hij met haar om moest gaan. Maar ik kan het hem niet vertellen. Want ik was haar vriendje niet.

Afbeelding
Het was een zielig begrafenis. En er waren veel kinderen van school. Zoals Amy waar ze ruzie mee had. Nu zal iedereen begrijpen hoe lastig het is om iemand te verliezen. Misschien zit er ook een goede kant aan. Want nu zullen ze allemaal weten hoe het is iemand te verliezen. Ze zullen sterker worden door zich er overheen te zetten. Maar voor mij is dat lastig. Als vader ben je de grote vogel met een babytje tussen je vleugels. Ze wil er tussenuit en haar eigen leven maken. Maar ik moet haar blijven beschermen. Haar hele leven lang. Nu is dat niet meer nodig. Ze is gevlogen.

Afbeelding
Ik wil nog een laatste ding voor haar doen. Haar grote wens laten vervullen. Ik schrijf het einde van haar verhaal en laat het boek voor haar uitkomen. Er zullen veel lezers zijn want schrijven kon ze goed. Ik voel in mijn hoofd dat Sandy verteld hoe ik het schrijven moet. Dat doe ik precies zoals ze wil. Want dan maak ik het naar haar zin. Na al deze omstandigheden vind ik dat ze dit verdient.

Afbeelding
De eerste uitgever wilde het al hebben. Hij vond het erg ontroerend. Er hoefde niks te veranderen want alles was al goed. Toen het boek bezorgd werd ben ik meteen alles gaan lezen. Het was een prachtig boek wat je de tranen doet prikken. Maar vooral als vader. Ik heb nooit geweten hoe jij je hebt gevoeld Sandy. En dat weet ik nu heel goed. Ik had gehoopt dat je het me zou vertellen. Maar daar was de tijd niet voor. Je ging nog eerder dood dan we dachten. Maar in mijn gedachten leef je nog altijd voort. En ik zal je nooit vergeten. Lieve Sandy, we houden van je. RIP Sandy.

Einde
-------------------------------------------------------------

AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Dit was het. Hadden jullie het verwacht?
Ik weet niet of jullie het snappen.. Maar alles wat schuingedrukt was is dus wat Sandy in het boek schreef. Het laatste deel vertelde Dave en staat ook in het boek. (Kan eigenlijk niet maarja)
dit was dus de laatste update. Hoop dat jullie hebben genoten.
En ik ga ooit nog wel een dagboek maken, maar dan geen maanden tussen de updates.

xx Anna.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie