Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 57 van 250

Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Wat wil je kwijt

Mijn verjaardags feest wordt een horror feest! En waarschijnlijk wordt 1 wachter die ene man van 2 meter 10. XD
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

volgens mij heb ik wéér geen huiswerk :woot

ik heb al 3 punten terug van mijn SE week, 6 voor nederlands presentatie (is goed voor mij want ik faal in presenteren XD) een 5,5 voor geschiedenis, valt wel mee het was moeilijk en mijn lerares zei ook dat het goed was.
En voor wiskunde een 4,9 of hoger. Want dat gaan ze misschien nog verhogen, voor mijn doen is alles boven een 4,5 van wiskunde goed XD dus wat dat betreft ben ik niet ontevreden
Charge
Oplichter Oplichter

Ik ben vandaag ziek naar huis gegaan. Maar nu gaat het weer wat beter dus ik denk dat ik het morgen gewoon weer ga proberen.

Ik schrok me vanochtend rot toen ik in de spiegel keek. Ik had een heel dik en blauw ooglid :blink . Ik had gister al een geïrriteerd oog, maar ik wist niet dat het zo erg zou worden. Maargoed ik heb eerst een kwartier lang make-up erop zitten smeren voor ik een beetje toonbaar was. 8-)
En ik heb voor de zekerheid maar even een afspraak met de dokter gemaakt. Alleen kan ik er woensdag pas heen. Nou maar hopen dat het in de tussentijd niet erger wordt. :(
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Jozz schreef:
caesar11111 schreef:^amai er zijn er veel ziek :o

@ Jozz: maar is een 4.5 niet gebuisd ? :p
@ Afbuiter: applausjeeuh :applaus
wat is gebuisd in het nederlands? XD
zakken voor toetsen enzoo :p

@Charge: ai, sterkte.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten