^
Landen Spreekbeurt.
Frankrijk.
Wel makkelijk. Ik ga er elk jaar heen . Moest wat doen van bezienswaardigheden. Overal (wat in mijn spreekbeurt staat) ben ik geweest. Wel grappig .
ik had vandaag 1 lens verkeerd om in dat is ook best irritant
morgen op mijn kleine brommertje naar school, geen zin om met met grote (-> http://images.forum-auto.com/mesimages/217332/sm50.jpg) te gaan want dan moet ik de hele tijd gaan schakelen en daar heb ik nu even geen zin in
ik heb dat kleine ding eindelijk terug, hij stond nu een half jaar bij mijn neef maar die deej er geen zak mee. het is een soort familliebrommer, maar als hij hem niet gebruikt dan doe ik dat wel !
Laatst gewijzigd door Jozz op zo 21 nov 2010, 21:30, 2 keer totaal gewijzigd.
wil ik een lekker biertje gaan pakken, kom ik erachter dat ik gisteren de krat leeg heb gedronken
gelukkig stond er nog eentje verstopt op het aanrecht, en net toen ik hem in de koelkast zette vroeg mijn ma of er nog bier was. en ik zo van: Oh ik zal wel even kijken. En ik zei toen dat het er niet meer was en dat ze dat maar meteen op een boodschappenlijstje moest zetten
en ik heb lekker wel bier en zei niet
^
Mijn moeder zapte net .
Ik was net haast vergeten om me wekker uit te zetten, heel slim!
Heb een irri kat nu !
Ik ga slapen ,in loop de hele tijd te kijken of iemand wat gezegt heeft in Wie zijn de moordenaars in de middeleeuwen!
Ik typ nu met een vlaams toetsenbord .
ik lig in mijn bed te computeren. scherm van mijn computer naar de toe gedraaid en toetsenbord of schoot. Lekker onder de deken met bier chips cola en muziek!