Steven
Re: Wat wil je kwijt
nee dat moet je niet zijn op zaterdag!!
4993 berichten • Pagina 43 van 250
beeetje late reactieHikari-desu schreef:het is over het algemeen bekend dat veel modellen onder anorexia lijden, maar dit is echt lang niet bij allemaal. Veel modellen zijn gewoon tenger (zoals jij) en als ze gewoon gezond eten is er niks aan de hand. Laat ze maar zeuren, pas als je beste vriendinnen en ouders ermee gaan bemoeien is er echt wat aan de hand
ik heb je hopelijk niet aangestoken?maike0090 schreef:te laat
Laatst gewijzigd door Hikari-desu op za 20 nov 2010, 09:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Jepske schreef:beeetje late reactieHikari-desu schreef:het is over het algemeen bekend dat veel modellen onder anorexia lijden, maar dit is echt lang niet bij allemaal. Veel modellen zijn gewoon tenger (zoals jij) en als ze gewoon gezond eten is er niks aan de hand. Laat ze maar zeuren, pas als je beste vriendinnen en ouders ermee gaan bemoeien is er echt wat aan de hand
er zijn ook modeshows waar je als model geen anorexia mag hebben
ik heb je hopelijk niet aangestoken?maike0090 schreef:te laat![]()
ik ben spullen aan het downloaden
trouwens ik heb een probleempje:
ik had gister een aantal enge dingen gezien en gelezen (spoken, lijken etc.) (op tv hoor) waar ik best wel van was geschrokken... ik was niet helemaal lekker en het was donker buiten, toen wilde ik naar boven lopen en toen was ik bang dat ik overal iets zou zien wat leek op Ötzi (gletsjer lijk uit oostenrijk, die heb ik gezien dus ik weet hoe hij eruit ziet (eng))
en toen durfde ik dus niet meer naar boven...
Heeft iemand dit ook, en zo ja, is er een oplossing voor, en zo ja, wat?
Laatst gewijzigd door Hikari-desu op za 20 nov 2010, 10:26, 1 keer totaal gewijzigd.