Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 43 van 250

Jepske
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker

Re: Wat wil je kwijt

Hikari-desu schreef:het is over het algemeen bekend dat veel modellen onder anorexia lijden, maar dit is echt lang niet bij allemaal. Veel modellen zijn gewoon tenger (zoals jij) en als ze gewoon gezond eten is er niks aan de hand. Laat ze maar zeuren, pas als je beste vriendinnen en ouders ermee gaan bemoeien is er echt wat aan de hand ;)
beeetje late reactie :$
er zijn ook modeshows waar je als model geen anorexia mag hebben ;)
maike0090 schreef:te laat :ziek
ik heb je hopelijk niet aangestoken? :ziek

ik ben spullen aan het downloaden (A)

trouwens ik heb een probleempje:
ik had gister een aantal enge dingen gezien en gelezen (spoken, lijken etc.) (op tv hoor) waar ik best wel van was geschrokken... ik was niet helemaal lekker en het was donker buiten, toen wilde ik naar boven lopen en toen was ik bang dat ik overal iets zou zien wat leek op Ötzi (gletsjer lijk uit oostenrijk, die heb ik gezien dus ik weet hoe hij eruit ziet (eng ;)))
en toen durfde ik dus niet meer naar boven... :$
Heeft iemand dit ook, en zo ja, is er een oplossing voor, en zo ja, wat?
Afbeelding
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

geheheh, ik kan echt niet tegen horrorfilms dus ik weet wat je bedoelt. Ik kan enge beelden ook moeilijk loslaten. Mijn broertje gaat altijd zingen of praten als hij bang is :p Ik probeer gewoon aan iets anders te denken.

Laatst gewijzigd door Hikari-desu op za 20 nov 2010, 09:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Jepske

mn moeder zei dat ik als ik dacht dat ergens iets lag, ik gewoon boe moest roepen en dat als ik schrik hoorde, dat ik dan wist dat er iets zat... Ik durfde geen boe meer te roepen :lol
Afbeelding
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Jepske schreef:
Hikari-desu schreef:het is over het algemeen bekend dat veel modellen onder anorexia lijden, maar dit is echt lang niet bij allemaal. Veel modellen zijn gewoon tenger (zoals jij) en als ze gewoon gezond eten is er niks aan de hand. Laat ze maar zeuren, pas als je beste vriendinnen en ouders ermee gaan bemoeien is er echt wat aan de hand ;)
beeetje late reactie :$
er zijn ook modeshows waar je als model geen anorexia mag hebben ;)
maike0090 schreef:te laat :ziek
ik heb je hopelijk niet aangestoken? :ziek

ik ben spullen aan het downloaden (A)

trouwens ik heb een probleempje:
ik had gister een aantal enge dingen gezien en gelezen (spoken, lijken etc.) (op tv hoor) waar ik best wel van was geschrokken... ik was niet helemaal lekker en het was donker buiten, toen wilde ik naar boven lopen en toen was ik bang dat ik overal iets zou zien wat leek op Ötzi (gletsjer lijk uit oostenrijk, die heb ik gezien dus ik weet hoe hij eruit ziet (eng ;)))
en toen durfde ik dus niet meer naar boven... :$
Heeft iemand dit ook, en zo ja, is er een oplossing voor, en zo ja, wat?

Dat heb ik dus ook, maar ik ben er nu overheen, ik zie wel vaker dingen die me aan geesten enzo doen denken, maar ik ben dus heel spiritueel. Geloof dus in geesten enzo :$ Maar mijn moeder keek eens Paranormale kinderen, en 1 van die kinderen was netzo geboren als bij mij ofnaja, die moeder wist ook alles enzo. Ik heb ook een hele hechte band met mijn oma die ik nooit ken. En waarschijnlijk als ik me echt super goed voel; dus geen stress of gepest kan ik paranormaal zijn, maar dat weet ik niet zeker, het kan zo zijn, maar ik heb dus ook dat als ik op het kerkhof sta voel ik alle emoties en kan ik gewoon blij rond gaan gillen..
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Liza

Ik praat erook over met mijn bff, alleen mag er niet meer over praten, dan krijgt ze nachtmerries.. Ik heb ook wel heel vaak nachtmerries, maar het meeste heb ik wel over mijn oma en mijn ouders nachtmerries. Ook over mijn vriendinnen.. Maar als ik bij mijn vriendinshuis ben, (Daar was vroeger iemand gestorven) Voel ik me ook niet op mijn gemak, dat had ik dus eerder, toen had ik het gevraagt, en toen wist ik hoe het kwam..
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

wauw.. :o Echt heel eng, ik droom vaak dat mijn vader plotseling doodgaat :cry en ik heb ook een x gedroomd dat de moeder van een vriendin gewond was geraakt en dat haar benen geamputeerd ofzo moesten worden :o :cry
en ik heb ook 1x gedroomd dat mijn moeder doodging, echt op een horror-achtige manier. Ik zal dat maar niet vertellen, zo eng was het. Ik heb die nacht gewoon bij mijn moeder geslapen en je wilt niet weten hoe hard ik heb gehuild. (Toen ik droomde dat mijn vader doodging was ik ook verdrietig, maar zijn "dood" was minder eng en toen was de droom ook minder echt)

Laatst gewijzigd door Hikari-desu op za 20 nov 2010, 10:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Charge
Oplichter Oplichter

@ Jepske
Ik heb dat ook heel vaak :blink . Zelf ben ik ook best wel geinterresseerd in het paranomale en ik geloof dat er ook meer is dan wat we kunnen zien. Maar soms kom je dan plaatjes op internet tegen waarvan je echt wenst dat je die nooit gezien had. Misschien kennen jullie dat ene plaatje uit het engste spookhuis ter wereld? Maarja ik ga m ook niet posten, want je krijgt er geheid nachtmerries van :$ .

Btw ik heb ook heel vaak dromen die dan uitkomen. Maar dan zijn het wel hele normale dingen die een vriendin bijv. de volgende morgen tegen me zegt. En nee, het zijn geen deja vu's. Want ik onthou mijn dromen meestal. Een oma van een oude vriendin van me droomde heel vaak dat er iemand doodging. En dat kwam dan uit. Brrrr... lijkt me echt eng :S
Liza

Dat heb ik dus ook gehad. Die nacht voordat mijn overgrootoma overleed, had ik een droom dat ze overleed, ik had het in de efteling met dat lego gedoe, dat had ik ook gedroomd terwijl ik er nog nooit geweest was, ik had het in movie park germeny met Shrek 4D en ik had het in Walibi..

Allemaal gedroomd en uitgekomen..
Jepske

ik ben zelf vaak ook de schuldige hoor :$
ik geloof ook in geesten enzo en een keer keek ik vlak voor het slapen een programma waar ze geesten probeerden op te sporen, niet slim :lol
ik heb echt heel vaak dat ik iets droom, en dat het dan ook echt uitkomt, dat was een keer, toen zag ik iets, dat had ik al eerder gezien, een paar weekjes later gebeurde hetzelfde weer, dat was dus een deja-vu van een deja-vu, das echt eng :blink
ik zou opzich best wel paranormaal willen zijn :$
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten