Omg! Onze juf was vanmiddag ziek, wie kwam eropdagen? Onze stagiar! Hij had bijna zijn diploma en mocht dus al gewoon les geven! Het was super leuk!
btw; Iedereen zegt dat als ik tienermodel wil worden ik annorexia moet krijgen op school.. Zijn ze normaal nee? De leider die palmt iedereen in om op haar te stemmen met voorleesrondes, daar gaat mijn kans
Sorry nog voor die opmerking van: Ik ben heel erg dun.. bladiebladie, Ayumii zei dat dat arrogant over komt..
Wauw, ze negeert me niet in de dingen die ik fout doe..
het is over het algemeen bekend dat veel modellen onder anorexia lijden, maar dit is echt lang niet bij allemaal. Veel modellen zijn gewoon tenger (zoals jij) en als ze gewoon gezond eten is er niks aan de hand. Laat ze maar zeuren, pas als je beste vriendinnen en ouders ermee gaan bemoeien is er echt wat aan de hand
Ik vind het ook maar eng, maar ik heb volgensmij wel goed figuur voor model zijn. Trouwens: Even zeggen hoe ik er nu in real uitzie, moet het hier effe kwijt:
Kapsel: Beetje emo achtig, blonde extansion in met een haarband met nepdiamantjes.
Make-up: Vandaag even niet.
Kleding: Wit t-shirt met een gestreept ponsho? ofzo erover zwarte jeans, en mijn pretty laarzen.
Oorbellen: Nog steeds degene die ik van Dotted heb gekregen, ik weet niet of ik ze uit moet doen, omdat ze me nu negeert..
Het gaat niet alleen maar om je figuur hè.
Aan een slank model die zo stijf is als een plank, geen persoonlijk heeft geen verschillende gezichten heeft, heb je niks.
! Echt serieus, ik zou echt nooit zonder jullie allemaal kunnen. (Ook niet zonder de computer enzo) Eigelijk bouw je wel een band als je op zo'n forum zit enzo.. Nou ik ga er super veel aandoen om niet arrogant over te komen, en ik ga mijn haarband ook uitdoen want hij doet pijn, en ik ga even een nieuwtje plaatsen.. En ik kan al stoer, verlegen, bang, boos, lachend, en nog iets kijken, moet alleen nog posés oefenen!
Ik heb echt geen flauw idee; Ayumii = Bijgelecht. Dotted: Ze zei dat ik haar stalkte, maar ik was gewoon enthousiast over dat we gemeet hadden enzo.. Nu negeert ze me, en ik zeg steeds sorry, dus stalk ik haar nogsteeds wat dus niet mijn bedoeling is. :x