Zo even een groetje uit zonnig Luxor, Egypte voordat mijn tijd om te internetten op is
heet hier,35 gr., maar erg de moeite waard, ik zal wel een paar foto's posten als ik terug kom over 8 dagen
ik heb nu zo'n soort plaatje in mijn mond ofzoiets, maar daar ben ik volgende week gelukkig ook vanaf
ik ga nu even een rondje brommer rijden, kijken of dat ding het weer doet
edit: hij werkt weer, volgende keer doe ik wel handschoenen aan en de winter moet nog komen he
Jozz schreef:ik heb nu zo'n soort plaatje in mijn mond ofzoiets, maar daar ben ik volgende week gelukkig ook vanaf
edit: hij werkt weer, volgende keer doe ik wel handschoenen aan en de winter moet nog komen he
bij ons op scholl hebben superveel 5e en 6e jaars een brommertje
opzicht vind ik het wel Graaf ma ik blijf toch wel bij mijn roestig fietsje voorlopig
Jozz schreef:ik heb nu zo'n soort plaatje in mijn mond ofzoiets, maar daar ben ik volgende week gelukkig ook vanaf
bij ons op scholl hebben superveel 5e en 6e jaars een brommertje
opzicht vind ik het wel Graaf ma ik blijf toch wel bij mijn roestig fietsje voorlopig
ik ben het fietsen zat maar ik ga nog wel regelmatig met de fiets naar school, is veel gezonder. maar ja als ik een keer lui ben dan geef ik een paar keer gas en rij ik er zo heen