Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

98 berichten • Pagina 2 van 5

Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: Deel je nieuwtjes over Sims 3 met iedereen! Amsterdam Me

De beloofde foto´s, sorry het zijn er maar 3. (Accu ineens leeg, ik moet denk ik een nieuwe accu voor mijn camera gaan aanschaffen)

Amsterdam Meetup – 14 Nov

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb net een vreselijk gezellige middag doorgebracht met een aantal leden van MTS (jammer dat jij er niet bij was HIKI). Er was afgesproken bij het Sexmuseum. Ik had nog een Plumbbob usbstickie en die als sierraad om gehangen. Sta ik daar en hoor ik: "look there is one of us!" En zo maakte ik kennis met Delphy, Hysterical Paroxysm, Whiterider, MogHughson, Leesester, Renske en The French Sim. (voor wie niet kan tellen: we waren uiteindelijk met z'n achten).

Afbeelding

Ik kan jullie verklappen dat drie van hen, van oorsprong Engels, nu in Nederland wonen. Toch nog twee van hen die over zijn gekomen uit Engeland en een uit Frankrijk, maar toevallig aan het logeren in Nederland. We hebben voor gek gezeten met een diadeem met Plumbob op ons hoofd. - Gek genoeg werden we er niet op aangesproken. Kennelijk zijn ze in Amsterdam wel wat gewend.- koffie gedronken en vreselijk veel gepraat. Ook over de game, maar veel meer over gekke dingen uit 'real life'.

Het was de bedoeling om veel foto's te maken, maar na een stuk of 2 foto's gaf de baterij volledig de geest. Gelukkig hadden de anderen wel goed werkende camera's. Op dit moment zit de batterij in de lader, en pas als die is opgeladen kan ik de foto's uploaden. Er komt dus nog een edit.

O ja, als ik de foto's van de anderen vind, stuur ik nog wel een link
https://www.pictureparking.com/pic/1086 ... /M/img.jpg deze zijn van Mog

Groetjes Fran

Laatst gewijzigd door franniewee op ma 15 nov 2010, 16:30, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Deel je nieuwtjes over Sims 3 met iedereen! Amsterdam Me

franniewee schreef:Amsterdam Meetup – 14 Nov
Ik heb net een vreselijk gezellige middag doorgebracht met een aantal leden van MTS (jammer dat jij er niet bij was HIKI). Er was afgesproken bij het Sexmuseum. Ik had nog een Plumbbob usbstickie en die als sierraad om gehangen. Sta ik daar en hoor ik: "look there is one of us!" En zo maakte ik kennis met Delphy, Hysterical Paroxysm, Whiterider, MogHughson, Leesester, Renske en The French Sim. (voor wie niet kan tellen: we waren uiteindelijk met z'n achten). Ik kan jullie verklappen dat drie van hen, van oorsprong Engels, nu in Nederland wonen. Toch nog twee van hen die over zijn gekomen uit Engeland en een uit Frankrijk, maar toevallig aan het logeren in Nederland. We hebben voor gek gezeten met een diadeem met Plumbob op ons hoofd. - Gek genoeg werden we er niet op aangesproken. Kennelijk zijn ze in Amsterdam wel wat gewend.- koffie gedronken en vreselijk veel gepraat. Ook over de game, maar veel meer over gekke dingen uit 'real life'. Het was de bedoeling om veel foto's te maken, maar na een stuk of 2 foto's gaf de baterij volledig de geest. Gelukkig hadden de anderen wel goed werkende camera's. Op dit moment zit de batterij in de lader, en pas als die is opgeladen kan ik de foto's uploaden. Er komt dus nog een edit.
Groetjes Fran
:applaus leuk en als je nog wat foto's hebt :fluit ik had het veel te druk gisteren en had eigenlijk ook geen zin alleen te gaan: zo actief ben ik helemaal niet op MTS, heb er 4 berichten ofzo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: Deel je nieuwtjes over Sims 3 met iedereen!

Toch jammer Hiki, ze vroegen mij nog of ik namens S3N was. Ha ha, heb maar 'nee' gezegd. Zelf was ik wel nieuwsgierig naar welke mensen achter de gebruikersnaam en avatar zat en welke ..... mijn uploads steeds afwezen. Niet dat ik daar nu achter ben overigens.
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner
Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: Deel je nieuwtjes over Sims 3 met iedereen!

@ Hiki: Ja, inderdaad, maar alleen de fanatiekelingen komen natuurlijk, moet je ook nog eens geen verplichtingen hebben die dag en de wat jongeren onder ons hebben geen geld voor de reis, of krijgen geen toestemming van ouders. Ik weet niet of HP teleurgesteld was... het was haar idee om dit te doen. Eigenlijk had ik gehoopt wat meer te kunnen discusieren over wat MTS aan eisen stelt voor kleding uploads. Er zaten wel drie moderators daar. Kwaliteitseisen stellen vind ik prima, maar hoever moet je daarin gaan? Zelf vind ik dat het soort kleding dat gemaakt wordt, erg op elkaar lijkt. Een soort huisstijl of zo. Misschien ben ik daar een beetje te eigenzinnig voor. Maar we zaten in een ongelooflijke herrietent met een gruwel van een acoustiek. nou ja. (ik geloof dat ik nogal off-topic raak)
Trouwens, enig idee wie wie is? Ik laat je eerst maar eens lekker raden... hi
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner
Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: Deel je nieuwtjes over Sims 3 met iedereen!

Vooraan links HP recht daarvan Delphy. Linker groepje midden Whiterider, linker groepje recht The French Sim. Rechter groepje links MogHughson. die zal de foto wel genomen hebben.

Of zit ik al fout. (A)
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: Deel je nieuwtjes over Sims 3 met iedereen!

je hebt ze een keer ontmoet Zemm?
@ Hiki: ruim 5000 downloads voor de serie badpakken en 300 voor de tuniek, dat is wel een flinke slok op een borrel. Ik denk dat deze site m.n. bestaansrecht heeft voor de nieuwtjes en veel minder gericht is op downloads. Niet perse verkeerd of zo, maar de verwachtingen van mensen is denk ik eerder op zoek te gaan bij andere sites voor downloads. Nog een ander puntje: hier is alleen plaats voor downloads op vrijdag of zijn er plannen om dat uit te breiden? Dit zijn alleen maar wat overpeinzels, dus hopelijk voel je je niet aangevallen of zo.
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie