Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

140 berichten • Pagina 6 van 7

Gebruikersavatar
Jepske
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2917
Lid geworden op:
zo 14 feb 2010, 18:58

Re: Het Nintendo Topic

Edwin schreef:^ Ik kwam niet meer bij toen we voor het eerst jankebalken speelden :P Dan moet je de afstandsbediening op de maat van de muziek bewegen alsof het een baby is. Als je het niet goed doet gaat hij keihard janken XD
heet dat spel echt zo? :lol
dan kan nintendo oppassen, straks krijgen ze nog een boze brief van mij :lol :fluit
er zijn zoveel leuke wii spelletjes die ik wil :sweatdrop
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Nintendo Topic

Ik heb een WII, een DS Lite(Zwat) van 6 jaar, een DS(Zliver) van 5 jaar en een DSI XL(Roodbruin) van 1 jaar denk ik :P
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Charge
Oplichter Oplichter
Berichten:
1443
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 21:25

Re: Het Nintendo Topic

Ik heb nog zo'n oude baksteen DS. Ik vindt het zonde van m'n geld om steeds zo'n opvolger te kopen zoals de lite en dsi(xl). De 3DS koop ik dan weer wel, omdat het een nieuwe handheld is. O, en ik heb ook nog een wii , gamecube en gameboy advance. :D
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Het Nintendo Topic

Ik heb een Nintendo DSlite. Een rode. Ik heb er mario en sonic op de olympische sopelenop, maar ook sims 2 op een onbewoond eiland, collectie op 99 procent. Moet nog maar een hoofsdeksel. Verder heb ik er wajong, voor op de ds. En ik heb voor 5 december fifa 11 gevraagd.
Gebruikersavatar
Jepske
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2917
Lid geworden op:
zo 14 feb 2010, 18:58

Re: Het Nintendo Topic

Charge schreef:Ik heb nog zo'n oude baksteen DS. Ik vindt het zonde van m'n geld om steeds zo'n opvolger te kopen zoals de lite en dsi(xl). De 3DS koop ik dan weer wel, omdat het een nieuwe handheld is. O, en ik heb ook nog een wii , gamecube en gameboy advance. :D
Heb je mario kart double dash!! ook?
die hadden wij eerst :love (vroeger :P)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Charge
Oplichter Oplichter
Berichten:
1443
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 21:25

Re: Het Nintendo Topic

Jepske schreef:
Charge schreef:Ik heb nog zo'n oude baksteen DS. Ik vindt het zonde van m'n geld om steeds zo'n opvolger te kopen zoals de lite en dsi(xl). De 3DS koop ik dan weer wel, omdat het een nieuwe handheld is. O, en ik heb ook nog een wii , gamecube en gameboy advance. :D
Heb je mario kart double dash!! ook?
die hadden wij eerst :love (vroeger :P)
Ik speelde dat spel altijd bij een vriendin. Jammergenoeg heb ik het nooit gehad. Maar de mario kart voor de ds en wii zijn ook ontzettend leuk. :D
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Nintendo Topic

Ik heb Micheal Jackson voor op de Wii. Het is super leuk, maar ook erg vermoeiend :P.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
lenhofcreathings
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
870
Lid geworden op:
wo 27 okt 2010, 17:27

Re: Het Nintendo Topic

ik heb een ds lite, KEIGROEN en ben echt een super fan van de 3ds, die binnenkort uitkomt...
op mijn ds lite ben ik verslaafd, net zoals de pc, aan... DE SIMS 3!! :laugh
verder heb ik spore, nintendogs (omdat m'm zus die graag wou), more brain training en guitar hero..
mijn zus heeft er ook een en heeft ook nog andere spellen. 7! :sneaky

Laatst gewijzigd door lenhofcreathings op za 22 jan 2011, 00:02, 1 keer totaal gewijzigd.

.................................................................>Afbeelding<.................................................................
Gebruikersavatar
Maaike_
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
245
Lid geworden op:
za 28 aug 2010, 11:29

Re: Het Nintendo Topic

--Lizzy-- schreef:Welke kleur? Ik heb donkerblauw
Ik heb zwart, ik kreeg mijne op me verjaardag van 2 jaar geleden ofzo xD
En toen waren de kleuren wit en zwart er aleen maar :O
Afbeelding Afbeelding
I love the sims 3... en chocola! Jummie. :D

PS: I'm an angel, (A) and you're a monster. :twisted

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie