Net Wegmisbruikers gezien, stukje van Neonletters en nu de Voice. Ik vond dat nummer van Ben Saunders echt neit bij zijn stem passen, en het lied van de ene Jennifer, heel slecht. Ik ga voorlopig nog niet slapen. Raakt mijn nus vreselijk verstopt. Er is nu een reclame van die Sint op t.v .
En mijn kat is zeik nat , ging die me net kopjes geven! Bah!!
De Voice is begonnen, ze zingen The Climb van Miley Cyrus . Ik ben nu weg!!
Simmielove schreef:Net Wegmisbruikers gezien, stukje van Neonletters en nu de Voice. Ik vond dat nummer van Ben Saunders echt neit bij zijn stem passen, en het lied van de ene Jennifer, heel slecht. Ik ga voorlopig nog niet slapen. Raakt mijn nus vreselijk verstopt. Er is nu een reclame van die Sint op t.v .
En mijn kat is zeik nat , ging die me net kopjes geven! Bah!!
De Voice is begonnen, ze zingen The Climb van Miley Cyrus . Ik ben nu weg!!
Echt jammer dat Kiki eruit is bij de voice, ze was echt goed. Helaas waren de andere ook goed van Roel, vooral Joan.
En bij ben gaat het echt niet meer om zijn stem, maar om zijn uiterlijk en persoonlijk. Ik vond eigenlijk alleen zijn auditie in het begin goed.
^
Idd.
Ik heb goed geslapen!!!!!! Alleen is nu alleen mijn neus verstopt en mijn keel doet pijn . Maar ik voel me beter als gister avond. Ik ben zelf goed uit gerust .