Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

4904 berichten • Pagina 39 van 246

Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Post jezelf

maike0090 schreef:@Jozz: cool ;D By the way: hoe is dat gefilmd? xd
door een neef van mij, en ik heb een statief voor mijn camera ;)

ik zal er meteen wat uitleg over geven. Wat ik doe is Parkour, sommige denken dat het freerun is, maar dat is eigenlijk totaal iets anders. Het doel bij parkour is om van punt a naar b te gaan op een snelle efficiente manier. Dit werd door het franse leger gebruikt in vietnam. bij freerun gaat het om sierlijkheid en mooi doen zeg maar. Parkour heeft ook echt een nuttig doel.
Buiten dat nuttige doel is het gewoon leuk om te trainen met veel mensen, je zult verbaasd zijn over de mogelijkheden eerlijk gezegd, je kunt op zoveel dingen trainen.

En als laatste: wij doen alleen grote moeilijke sprongen als we zeker weten dat we het halen. Ik zelf ga alleen op een dak als ik er geen problemen mee krijg, zodra je mensen stoort etc. doen wij het niet. Ze zeggen vaak: heb respect voor je omgeving (dus ook de mensen)
Bijvoorbeeld een sprong met een val van 3 meter, dat is best hoog. Ik zou zoiets alleen doen als ik het aankan. Daarom is krachttraining ook zo belangrijk. Ik doe nu trouwens al 4 jaar parkour :)
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

^
Maike toch XD.
Denk het wel trouwens :p.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

^
Kijk in de filmpjes goed naar zijn gezicht maike XD.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie