Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2639 berichten • Pagina 29 van 132

Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Heb jij een lief?

Vandaag zat ik met vriendinnen van de 2e klas aan tafel (Ze hadden soort van uitval) en dicht daarbij zat mijn crush.
Dus hun vet hard roepen: DET IS DEA VAN MARIT! (Dat is die van Marit)
Ik werd helemaal rood en vroeg ze te stoppen.. Ze stopte.
Tijdje later wouden ze keihard die naam van hem gaan roepen, maar dat deden ze toch maar niet.
Opeens begon een vriendin van mijn klas te zingen Ale-Ale...
Ik werd dus weer helemaal rood, maar hij merkte gelukkig niks. 8-)

(Ja, zijn naam begint met Ale) :$
Afbeelding
Uniquee
Groentehakker Groentehakker

Haha ach het voordeel is wel dat als ie t hoort hij eindelijk weet wat je van hem vindt! :p

Mijn liefdesleven is dramatisch op t moment :$ Ik zit al 4 jaar op stijldansen, vanaf de 1e klas , en ja, vrijdans avonden, super gezellig allemaal leuke mensen
en jaa dan leer je er een kennen die toch wel meer dan leuk is
En die laat merken jou ook leuk te vinden

kom je er later achter datie een vriendin heeft
Probleem probleem, hij vind mij dus leuk alleen hij heeft een vriendin en hij weet niet wat ie moet doen
Ik heb gezegd dtie moet kiezen, ik ben geen speelballetje (A)
Afbeelding
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

^
Ben benieuwd :p.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Tamaralalala
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Je beleeft in deze periode intense ups en downs en gaat van dieptreurige gevoelens tot euforische buien. Je humeur gaat als een jojo op en neer en niet altijd is het gemakkelijk voor de mensen om jou heen om jou bij te houden. Stel deze maand het geduld van je naasten niet al te zeer op de proef en stort je negatieve gevoelens niet over ze uit. Tijdens je euforisch buien ben je onweerstaanbaar en dat zijn de momenten waarop je alles wordt vergeven. Ook in de liefde krijg je deze maand veel voor elkaar, maar houd altijd voor ogen dat er ook in de liefde grenzen zijn die gerespecteerd moeten worden. Singles zullen deze maand momenten kennen waarin ze de hele wereld aankunnen.
Ik ben benieuwd of mijn horoscoop nu eindelijk eens gelijk heeft. (:
I will always tell you the truth.
Alice Cullen, Twilight, Chapter 20, p.412
Tamaralalala
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Schorpioen. (:

Dit zegt hij over een kreeft:
Zet deze maand dat eeuwige plichtsgevoel eens opzij en durf van het leven te genieten. De calvinistische kant in jou heeft de laatste wel erg de overhand. Hard werken is een goede zaak maar daarnaast moet er ook tijd zijn voor ontspanning. De boog kan niet altijd gespannen staan en dat is iets waar jij deze maand tegenaan loopt. Gun je jezelf een pleziertje, verwen jezelf met een leuk uitje of een mooi boek zonder dat je daarover schuldig voelt. Leer ook om niet altijd en eeuwig voor anderen klaar te staan. Je trekt daarmee meer naar je toe dan je aankunt en uiteindelijk zal je anderen moeten teleurstellen. Ook in de liefde doen Kreeften, single of niet, er deze maand goed aan om zich wat minder geremd op te stellen.
En over een vis:
Je zit deze maand een beetje in de lappenmand ook al staan er gebeurtenissen op het programma waar je met plezier naar uitkijkt. Probeer het hoofd koel te houden, stel prioriteiten, maak een lijst en werk de een dingen één voor één af. 'One thing at the time' is het motto voor deze novembermaand. Concentreer je op wat je doet en wanhoop niet bij de gedachte aan alle dingen die nog gedaan moeten worden. Wees niet te trots om de hulp van anderen te aanvaarden. Tegen het einde van de maand keert de rust en zal je eindelijk kunnen genieten van de dingen waar je deze maand naartoe hebt gewerkt. In de liefde wordt je geduld deze maand op de proef gesteld. Laat je niet verleiden tot oeverloze discussies.
I will always tell you the truth.
Alice Cullen, Twilight, Chapter 20, p.412

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie