Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

111 berichten • Pagina 1 van 6

Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand

Build my dream!

Hallo Simmers,

Het is tijd voor een nieuwe strijd! Denk jij dat je het in je hebt om te bouwen? De mooiste huizen te kunnen maken in Sunset Valley? Geef je dan nu op voor Build My Dream. Je zult elke maand een leuke opdracht krijgen. Laten we meteen beginnen bij de eerste opdracht.

Je kan je vanaf nu inschrijven tot en met zondag 7 november. De einddatum voor opdracht 1; 21 November 2010. LET OP!!! Stuur ook een foto in, met de totaal prijs van het huis...

Extra's;
- Downloads mogen, ook uit alle uitbreidingspakketen. :)
- De huizen kan je voor het gemak allemaal in één spel plaatsen.
- Alle huizen, MOETEN in Sunset Valley gebouwd worden.

Opdracht 1;
Ik ben Cindy Bourjain. Ik ga over een tijdje op mezelf wonen, samen met mijn vriend, we verwachten een baby! We willen een leuk, klein huisje . Maar er zijn helemaal geen leuke starter-woningen in Sunset Valley. Kan jij een kleine woning voor ons maken, waar we helemaal gelukkig in kunnen worden, met de volgende eisen?
- Een woonkamer met een open keuken.
- Een badkamer, met douche én bad.
- 2 slaapkamers, 1 met een tweepersoonsbed, en de ander met een wiegje.
- Een terrasje, met een leuke zitplaats voor de familie-bbq's.
- Graag houden we de kleuren lekker lands en rood.
- De kavel mag niet meer dan 2.000 kosten. Dus, de grootte maakt niet uit, prijs wel ;). Volgende keer wel, waarschijnlijk. (Ik kan nu niet in mn spel kijken)

Ons budget is
$35.000.

Deelnemers;
-A&LBestiessForever (ingeleverd)
-alexie (ingeleverd)
-SunShineMimi (ingeleverd)
-Uniquee (ingeleverd)
-LittleOne80 (ingeleverd)
-MelissaRoos (ingeleverd)
-LotsOfNothing
-Maritttt
-caesar11111
-Murgo

Laatst gewijzigd door Essel op za 27 nov 2010, 10:55, 20 keer totaal gewijzigd.

Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: Build my dream! Inschrijving.

Joepie de poepie :)

Je staat er ook bij :P

Ohjaa, als je huisje af is kun je hem naar mij PMén. Ik zal even de begin post aanpassen. Dan is het duidelijker... :P Maar als 'ie nu al klaar is (bijvoorbeeld :P) mag je hem ook NU al inleveren. De einddatum voor het inleveren is; Zondag 14 November. :)

Veel plezier met bouwen :)
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Jup.. Het ingeleverd. =D

Dit is iig mijn mooiste huis dat ik had gemaakt. =D

Dan plaats ik nu mijn inzending:
Beste Cindy Bourjain, Wat leuk dat u gaat samenwonen en een kindje verwacht. Het huis wat ik zometeen ga laten zien is hopelijk helemaal volgens u stijl.
Afbeelding
De voorkant van het huis. Je loopt tussen de prachtige hortensia’s. Een oprit waar nog een prachtige auto opgeplaats kan worden. Jammer genoeg geen garage maar dat maakt vast niets uit?
Afbeelding
Dit is de woonkamer. Klein en knus.. U ziet daar ook een deur. Daardoor gaat u naar het terras. Dan gaan we nu door naar de keuken.
Afbeelding
Dit is de keuken uit 1 hoek. Het is een open keuken netzoals u wou. Het is vrij ruim voor een starters keuken. Ook met een kinderstoeltje voor de kleine.
Afbeelding
Hier is de keuken uit een andere hoek..
Afbeelding
Dan gaan we door naar de badkamer. Een badkamer met een bad en douche. Ook een kinderpo voor als de kleine een peuter is. Dat hebben we allemaal al aangeschaft voor u.
Afbeelding
Van boven af. Zodat u alles goed kan zien..
Afbeelding
De master bedroom. Er staat dus een kast lampjes bed en ook een spiegel. U kan dat zometeen aan het eind ookzien.. Dan ziet u alles nog één keer.
Afbeelding
Van een andere kant te zien..
Afbeelding
De hal naar de kinderkamer..
Afbeelding
De kinderkamer. Maar omdat u natuurlijk nog niet wist wat het werd hebben we voor u het geel gemaakt zodat het niet uitmaakt wat het word.
Afbeelding
Afbeelding Het terras.. Met bbq zodat u lekker met de hele familie kunt bbqen. =D
Afbeelding
Plus trampoline. Voorals u een zusje heeft of nichtjes/neefjes. Zodat hun zich ook kunnen vermaken!
Afbeelding
En dan nu tot slot. Kan u het hele overzicht nog even zien. =D
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Geurtvdb
Podium hulp Podium hulp

A&LBestiessForever. schreef:Jup.. Het ingeleverd. =D

Dit is iig mijn mooiste huis dat ik had gemaakt. =D

Dan plaats ik nu mijn inzending:
Beste Cindy Bourjain, Wat leuk dat u gaat samenwonen en een kindje verwacht. Het huis wat ik zometeen ga laten zien is hopelijk helemaal volgens u stijl.
Mooi!
Now look at me, I’m sparkling! :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie