caesar11111 schreef:hahaaa, é simielove hoe bedoel je nog steeds geen vriend/vriendin
In de klas. Heb alleen zeg maar 3 vrienden maar die tel ik niet mee omdat ik die al 8 jaar ken. Gewoon een meisje als vriendin zeg maar . Maar ik sta er altijd als decor stuk bij...
Gisteravond hebben mijn vader en ik de wasmachine gerepareerd, omdat er een bh-beugel in zat. We moesten het verwarmingselement eruit halen en toen had ik die beugel eruit gehaald. Maakt dat ding vreselijk lawaai. Mijn moeder zei dat ze niet wist was het was, dus ik net naar boven. Ik denk dat het verwarmingselement gewoon omhoog steekt . Dus ik heb vanavond weer wat te doen.
Morgen maatschappelijke stage dus heb ik geen les . En ik word Sanne Bergschoen genoemt, omdat ik een paar keer bergschoenen naar school droeg . Iemand die vroeger bij mij op paardrijden zat(De ponyles ik zit in de paardenles) vroeg of ik voor morgen huifkar(bed?) had gekozen. Ik zei jij en toen zei zij:"Dan ben jij zeker Sanne Bergschoen." Ik echt van: "Hé?!" Zij:"Zo noemen ze je omdat je een keer bergschoenen aantrok naar school. Gewoon niks van aantrekken, hoor." Ik:"Deed ik toch al niet." Beetje weird.. Maar ja da's mijn stijl .
Moet om half 4 (ofzo) naar de ortho. Misschien weet ik dan eindelijk wanneer ik ervan af ben .
Dit was deels mijn dag .