Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

212 berichten • Pagina 1 van 11

I_mJimmy
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2735
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 11:58

Het grote 'Ja ik heb Na Middernacht' topic

Over een paar dagen ligt De Sims 3 Na Middernacht in de winkels, maar er zijn soms gelukstreffers die het spel eerder kunnen kopen! Ben jij dat geweest?

Liever geen reactie's plaatsen zoals 'Ik heb het nog niet' en 'Ik kreeg het niet mee'. Alleen graag melden als je De Sims 3 Na Middernacht LEGAAL heb gekocht!

Deze 'Ik heb het nog niet' en 'Ik kreeg het niet mee' berichten worden zonder commentaar dan ook verwijderd door de moderators


;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Het grote 'Ja ik heb Na Middernacht' topic

Ik herhaal nog maar even:

Liever geen reactie's plaatsen zoals 'Ik heb het nog niet' en 'Ik kreeg het niet mee'. Alleen graag melden als je De Sims 3 Na Middernacht LEGAAL heb gekocht!

Deze 'Ik heb het nog niet' en 'Ik kreeg het niet mee' berichten worden zonder commentaar dan ook verwijderd door de moderators
Afbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Het grote 'Ja ik heb Na Middernacht' topic

email binnen van ange van SIMSoucis: SmarToys in België verkoopt de games nu ook.
Hi there,

I get an e-mail from the video games shop in my town about LN so I called them and Late Night is available at "SmarToys".
=> http://www.smartoys.be (home page in French + linkS to the different shops at the bottom of the site)

They have many shop around Belgium (I think that there is one in Vlanderen)

I've already posted a news on SIMSoucis, but maybe you will announce it too ;)

Happy Simming,
Ange
Afbeelding
Gebruikersavatar
Evelien
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
100
Lid geworden op:
wo 27 jan 2010, 15:10

Re: Het grote 'Ja ik heb Na Middernacht' topic

JAAAAAAAAAAAAAAA ik heb hem bijna! :laugh ik heb net de freerecordshop gebeld en zijn hebben hem voor mijn gereserveerd! nog een paar minuten dan is mijn baas terug en mag ik hem gaan op halen!!!!!!!!! :applaus en dan wachten tot 17:00 snel installeren, bord naast de laptop en spelen maar!!!!!

UPDATE: JAAAAm ik heb hem opgehaald!!!!! :woot

Laatst gewijzigd door Evelien op di 26 okt 2010, 15:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Een dag zonder Sims is.....

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie