Hoe kan ik foto's van mijn kavels maken en die bij de kavel doen?
Zoals hier zegmaar: https://nl.thesims3.com/assetDetail.htm ... Id=3253983
Is dat makkelijk? En word het dan ook een groter bestand of niet? Want grote bestanden gaan nu al niet zo goed
Alvastbedankt
met c maak je een screenshot. Dit screenshot kan je weer vinden in documenten/electronic arts/de sims 3/screenshots
ik weet niet hoe je het bij je kavel kunt uploaden, maar hier kom je iig een heel eind verder mee.
Eehm.. als je tab indrukt kun je ook vanuit andere posities screens maken. daarna weer tab of esc om dit af te sluiten.. ik weet niet of je dat bedoelt.. maar die link die je neerzet zijn 3 screens of delen van screens die samengevoegd zijn in photoshop.. of paint ofzo.. of begrijp ik nu helemaal verkeerd wat je precies wil??
Als je je foto's gemaakt hebt, kan je ze e.v. nog wat nabewerken met b.v. paint.net. en dan opslaan als .png bestand i.p.v. de standaard .jpg
Als je je kavel gedeeld hebt kan je met Sims3 Upload Image Changer de standaard afbeeldingen vervangen door je foto's.
Dit programma werkt alleen met .png bestanden en je kan het hier downloaden.
Formeel wel, maar in de praktijk komt het niet zo precies.
Rechthoekige afbeldingen kunnen ook, maar dan worden ze wel wat uitgerekt of in elkaar gedrukt.