Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

18 berichten • Pagina 1 van 1

ChatMetJet
Snackventer Snackventer

Sim for President!

Hey hey!

Hoe zou jij, als Sim zijnde, regeren als je complete macht over de hele Sim-Wereld en alles wat daarbij hoort had? Zou je de belastingen flink verhogen, zelf zwemmen in de poen en een standbeeld van jezelf laten bouwen? Of overal liefelijke parkjes aanleggen en een Sim-Paradijsje bouwen?

Ik persoonlijk zou de misdaad flink aanpakken, paar corpsen erbij, en als er een boefje denkt ergens in te kunnen breken meteen een meute politieagenten erbij! Nou ja, die hogere belasting om de corpsen te steunen zullen de burgers er vast wel voor over hebben!
Afbeelding
Spiderlady
Gentherapeut Gentherapeut

Re: Sim for President!

Mijn sim zou alle andere sims bijten om zo een perfecte vampier wereld te creëeren, hij is namelijk een vampier :wink Op dit moment is hij al hoofd van zijn "clan".

Overal zouden mooie "oude" kastelen of landhuizen staan en verbazingwekkend, er zouden ook meer kerkhoven zijn :tongue Verder gaan we weer terug in de tijd en worden de auto's afgeschaft en komen de koetsen terug, mijn sim is namelijk een beetje blijven steken in de tijd en heeft een (bloed)hekel aan al dat moderne. Dit zal je ook terugzien in de kledingstijl.
Verder komen er meer bibliotheken, musea, theaters, alchemisten laboratoria en mooie "verdwaal" parken, waar je als sterveling 's nachts toch liever niet verdwaalt...
Het enige vreemde is dan natuurlijk wel dat deze stad pas 's avonds tot leven komt...

Nou dat was het wel zo'n beetje :wink
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Een grote rijke stad zonder honger en veel gezellig heid *Oma in een rolstoel* En een breiclubje*Krijgt hartaanval.* *grijns schopt oma zachtjes weg*
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Liza

Mijn sim wil graag veel meer renauld twizzy's (ofzoo) anschaffen. Mijn sim is mileu bewust..

Dus meer natuur, boerderijen enz.
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Meer cultuur (musea, etc) en nu bedenk ik me dat de sims ook milieubewuster moeten worden. Ze kunnen makkelijk een afstand lopen of met de fiets die ze met de auto doen. :S
en ik stel bussen in, dat scheelt weer CO2-uitstoot van taxi's ;)
Emma

Ik schaf alle pizza haters af. PiiiiiiiiiiizzzzAAAAA. Oh en een standaard ding dat je in huis moet hebben is de sims 3
Afbeelding
Emma

Heb je de sims? (duhh) Want als je dat hebt ga je helemaal rechtdoor dan bij nummer 45 ga je rechtsaf,en dan loop je helemaal door en dan zie je bij nummer 60 een groot huis met een zwembad. daar woon jij.
Afbeelding
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Een vampier stad natuurlijk.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Liza

Mijn sim zou alle mannen aan haar macht hebben! (Heeft ze nu al.) Meer films die niet geschikt zijn voor onderde 18. En heel veel disco's hebben. Meerdanseresen in lingerie in clubs die dansen is ook wel goed. =x Ik had een vreselijk (..) sim gemaakt vandaar dit.. Maarja.. Ik zal nog een serieuse plaatsen..
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:

Weergave- en sorteeropties

Gesloten