Kelvin: 4: Je maakt nog wat sos bordjes. Hierna maak je een kampvuur. Je hebt echter niets om te roosteren.
Hikari-Desu: 5. Alles word verhuisd naar de mooie plek. IEDEREEN, de volgende keer als ze iets doen wat met deze plek te maken heeft +1.
Ayumii: 3. De kano blijkt vrij groot te zijn, maar niet groot genoeg voor 2 personen. Je kan er wel wat bagage in doen.
Lizzy: 6. Je rent snel weg, maar ondertussen loop je in 2 seconden een rondje om de aarde en sta je recht achter de wolf als je zegt: Help een wolf.
Maike: 3. Je vangt een vis, maar hij is giftig. Je gooit hem terug het water in.
Ik ga vandaag op vakantie, en ik weet niet of ik daar internet heb, dus verwacht niet dat ik eerder dan zaterdag weer de acties ga rollen.
Hikari-Desu: 4. Je vangt met een speer een vis.
Ayumii: 3. Als je de zee op vaart, klapt de boot om.
Lizzy: 5. Je slaapt, en je rust goed uit.
Kelvin: 1. Tijdens dat je de kaars maakt, steek je per ongeluk jezelf en de bordjes in brand. Je stapt gelukkig wel op tijd in het water, maar je hebt wel de volgende 3 beurten -2 van de schrik.
Afbuiter: 3. Je probeert te slapen, maar het enige wat je lukt is een klein dutje. Nu zit er een kleine aap op je buik.
Mooi, dat gat is weer open. Ik kruip eruit. Dat graven is misschien niet zo´n goed idee. Ik zie ee dikke stok liggen en schrijf in het zand ´SOS´. Misschien is er iemand die het ziet.
(Is het trouwens de bedoeling dat we van het eiland komen en gaat het leven daar verder?)