Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4994 berichten • Pagina 176 van 250

Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

Re: Wat wil je kwijt

-LotsOfNothing- schreef:
Snateraar schreef:Zeg, waar is die S3N MSN chat eigenlijk?
Gewoon op msn :P
Ja, waar? Ik ken dat programma niet zo goed :S
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

o0simsfreak0o schreef:msn is iets waarmee je met mensen kan praten, :3
die online zijn en stuff :3

maar, ken je dat niet eens :O
Wel, maar ik weet niet hoe het werkt. Leg me eens uit hoe ik in die chat kom?
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand

Erg mooi, dat vond ik iig. Maar we hebben gelukkig veel gedaan en gezien. En het belangrijkste is dat het mooi weer was, naja het heeft niet geregend. Het kan er wel koud zijn.

Maar op de heenweg zijn we bij Dresden gestopt en hebben daar wat rondgekeken en een lekkere schnitzel gegeten. Daarnaast hebben we aardig wat in Praag zelf rondgeslenterd. En we zijn nog naar het skoda museum en fabriek gegaan, naar de opera (Carmen) geweest, in het Boheemse paradijs rondgelopen, een burcht (Theresienstadt) bezocht, naar een kunstmuseum geweest en vast nog wel wat kleine dingetjes die ik vergeet.

Maar Praag zelf vind ik wel mooi. De gebouwen in het centrum hebben nog van die oude gevels, er is weinig zwerfafval en net buiten het centrum vind je wel redelijk wat groen en parken.

En we zijn ook een aantal keer met de metro geweest, volgens mij heb ik dat heir in NL nog nooit gedaan. Alleen ik zat een keertje ongeveer tussen de deuren toen ik eruit wilde. :lol

En het eten was ook wel lekker. Oa 3x naar de mac geweest en 1x naar KFC. 8-)

Zal morgen wel wat foto's zoeken en uploaden. Dat zijn dan bijna alleen maar foto's van gebouwen. :P
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

Ik wil ook nog een keer naar Praag inderdaad; ze hebben we ook erg mooie oude kerkhoven met mooie grafbeelden: allemaal mooi om foto's te nemen.
Afbeelding
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

ik moet nog een week :mad hoe ga ik dat overleven? dan heb ik 5 toetsen en moet maandag boekverslag inleveren!! :(
*Jaloers kipje :p*

V dat ga ik niet reden met de tijd, sorry. Bovendien moet ik nog werken aan de uitdaging van oktober ;)

Laatst gewijzigd door Hikari-desu op vr 15 okt 2010, 15:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten