Ik kan wel tekenen, maar mijn vriendin beter, ofnaja, ik weet niet, maar ze tekent beter ogen, ik teken beter topjes armen, en uhm, nekken enzo.. Trouwens, laatst met houtskool getekend, vet mooi geworden misschien mag ik er in de klas een tekening van maken?
wij moeten op school op een A3 formaat een strip gaan tekenen, hij moet woensdag al af zijn en ben nog maar bij plaatje 1 maareehm... ik moet dan op school een foto gaan maken want hij komt in de school te hangen en je kan een gouden griffel winnen voor je verhaal of een gouden penseel voor de tekeningen.. ik wil wat winnen
Bij mij is het altijd zo dat ik bijv. op 1 november een tekening maak en die vind ik dan mooi. Op 3 november vind ik hem alweer lelijk . Maarja ik heb laatst een tekening gemaakt die ik nog steeds mooi vind. Ik scan hem wel een keertje in.
Simmielove schreef:Ik krijg de neiging om te gaan tekenen, maar ik kan het voor geen meter....
Dit misverstand ga ik meteen even uit de wereld helpen, want
IEDEREEN KAN TEKENEN!
het is alleen een kwestie van oefenen, niet bang zijn om te gummen en vooral je fantasie de vrije loop laten gaan
Iedereen kan tekenen alleen ziet het er bij mij voor geen meter uit . En soms heb ik de ene keer iets leuks in mijn hoofd totdat ik een wit papier voor me krijg.