ik heb vandaag mijn schoolfoto's gekregen
(mijn haar zat ern niet uit en ik kijk alsof er een reuzenspin voor mijn gezicht hangt, en daarnaast kijk ik ook nog scheef )
maar de klassenfoto vond ik wel leuk. Bijna iedereen staat er raar op namelijk, maar dat geeft de foto karakter, vind ik. We lijken (en zijn) nu een echte gezellige klas
Slijmen van de keel? Van hoest?
Of toch wat anders. Wacht. Dan weet ik het waarschijnlijk.
Ooo ik ben zo stressy. Heb net wat naar mijn crush gesmst (naja hij weet dat ik hem leukleuk vind en het is een beetje ivb met dat, maarja) en hij antwoord niet
Laatst gewijzigd door Ixors op ma 11 okt 2010, 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
@simsteven: hier in BE hebben we dat niet, althans niet op mijn school, maar we hebben wel tempoloop. Echt stom! Vandaag had ik dat, een kilometer Ehm ik deed er 7 minuten enzoveel over. Ik ben niet zo goed in lopen :')
das echt stom o;
wantin het begin loop je gelijk al te snel :')
want wanneer je stopt en dan weer gaat lopen raak je sneller vermoeid dan wanneer je in 1 stuk door blijft lopen :3
Zoiets hebben wij niet, omdat onze leraar hetzelf ook niet fijn vindt om te doen. Hij is trouwens trainer van een van de beste volleybalteams in de wereld ^^
Echt een chille vent.
En eindelijk, mijn Sims 3 account doet het. Eerst kon ik niet inloggen, na 2 weken wachten hadden ze mijn e-mailadres veranderd. Bleek mijn productcode het niet te doen, hierover gemaild. En vandaag kon ik eindelijk van alles profiteren!
Wij hebben de K double U C run, dat is 1.3 kilometer om de school heen. Ik deed er 7.34 seconden over :L Maar mee eens, haat aan conditie/run dingetjes!!