Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

22 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

S3N - Caption Contest #19: stemronde

Stem op je favoriete tekst!

Je hoeft geen tekst te kopiëren, het enige wat je hoeft te doen is de naam van je favoriet aan te geven in je post. Ook forumleden die niet meegedaan hebben mogen gewoon stemmen.

Je mag maar één keer stemmen, als je jouw stem hebt doorgegeven mag je niet meer van mening veranderen. Ik houd het allemaal bij. :wink

Als je stemt mag je uiteraard niet op jezelf stemmen en stemmen kun je tot zondag 17 oktober 2010.

Afbeelding
lucsims schreef:Tegenwoordig word je bedreigd op straat omdat je er anders uit ziet!
--Lizzy-- schreef:'Sorry, maar je mag tegenwoordig niet meer met schmink op straat lopen. Ik haal het er nu af. Fijne dag verder!'
Hikari-desu schreef:Elven Attack!!
Deze sprookjeswezens worden steeds moderner.
A&LBestiessForever. schreef:"Even die rare vlekken onderzoeken.."
JustMyLife schreef:Hallo mevrouw! Ik ben van Verkoop aan huis. Met dit nieuwe apparaat komt er een verfrissende wind vrij, waarmee u heerlijk kunt worden afgekoeld.
TezzieSimz schreef:'Lieverd kijk! Mijn zelfgemaakte föhn!'
Bakie schreef:"Hoezo wilde je maar 1 sterretje op je gezicht getatoeerd hebben? Ik dacht helemaal vol!
Weetje wat, ik schuur ze dr wel even af. Dit wordt even op je tanden bijten :twisted "
maike0090 schreef:Als je een neusverkleining te duur vind zaag ik er wel een stukje af
pieen_ schreef:Zoontje toch IK heb je al duizend keer gezegd niet met gevaarlijk speelgoed te spelen
Maritttt schreef:Man: "Met dit apparaat ben u in een mum van tijd van uw rimpels af. Of uw gezicht is zo plat als een pannekoek.."

Vrouw: "Wat?!"
ChatMetJet schreef:Elf: "Mevrouw! Met dit wondervolle drankje ziet u er zo twintig jaar jonger uit!"
Mevrouw: "Maar.... Dat is toch helemaal geen drankje?"
Elf: "Ach wie merkt het verschil, koop het nou maar gewoon!"
yanyo111 schreef:heks heks heks heks , gebruik dat heksen pistool dan!!!
heks heks heks!!!
Nako schreef:Ma er zit een puist op je neus. Dat is een joekel zeg! Kom ik schuur hem eraf. En wanneer doe je nou eens fatsoenlijke schmink op?
Maaike_ schreef:mevrouw, alle sterren uit de hemel vallen op u gezicht! ik haal ze er wel af....
superfan schreef:Mevrouw uw neusoperatie zal nu beginnen als eerste schuren we uw neus er nu meteen af en verven we er in de plaats 2 stipjes voor
caesar11111 schreef:Er is een nieuwe bug opgetreden:
Sterren blijven aan sims hun gezicht kleven.
Al een geluk sturen we onze medenwerkers er op af om
orde op zaken te stellen.
Evelien schreef:Ik zei nog zo: GEEN TATOEAGE!! maar ik zal het eraf blazen met mijn föhn!! xD
Marinaatjuh schreef:Sunset Valley Nieuws: "Sinds kort lopen er elven rond in onze stad. Ze vallen de bewoners aan en na de aanval veranderen de bewoners ook in elven. De bewoners van Sunset Valley durven niet meer naar buiten."
Jepske schreef:Moeder: "lieve schat! er zit één haarplukje verkeerd!"
Verzinzelfiets schreef:4 oktober 2060:

Na de zoveelste mislukte poging om de tatooages van het sterrenmeisje te verwijderen, zet de zoon van de oorspronkelijke tatoëerder een wel heel rigoreus middel in. (Is dat nu een schuurmachine?)
I_mJimmy schreef:Vrouw: "O mijn god, nee, alsjeblieft niet, alles behalve dat. Doe me dit niet aan, nee! Maar uhm, even serieus, wat ben je eigenlijk aan het doen?"
Ayumii schreef:"In deze wereld tolereren wij geen sterren op gezichten. Daarom zal ik nu uw vel eraf föhnen." zei de elvenman.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten