Ik ben Jasper en kom al een tijdje op S3N maar na de chat van vanavond dacht ik, laat ik maar eens wat actiever worden en daarom hier op het forum te komen forum. Ik hoop dat het net zo gezellig word als de chat van vanavond

Verdere informatie?
Ik doe tweetalig VWO dus ik spreek de hele dag eigenlijk alleen maar Engels behalve als ik weer thuis kom en met m'n vrienden spreek ik natuurlijk ook gewoon Nederlands, daarom floep ik er soms nog een Engels woordje uit of weet ik opeens het Nederlands woord ergens niet voor

Ik speel de Sims 3 nu al een tijdje op aandringen van een vriend van mij. Hij deed helemaal geweldig over de Sims 3 terwijl ik er niks in zag een virtueel poppetje te laten plassen of andere dingen te doen op commando, het leek me best saai om te doen. Toch ben ik verslaafd geraakt aan de Sims 3 en dan de laatste tijd vooral leuke downloads zoeken en downloaden/gebruiken (natuurlijk) wat een stuk makkelijker is met de daily finds

Verder heb ik niet zo veel meer te melden maarja het is dan ook drie over twaalf 's avonds, ik ben best wel moe. Ik ga daarom maar slapen.
Daag!
Jasper