Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

12 berichten • Pagina 1 van 1

Jasper
Orgaandonor Orgaandonor

Hoi ;-)

Hallo,

Ik ben Jasper en kom al een tijdje op S3N maar na de chat van vanavond dacht ik, laat ik maar eens wat actiever worden en daarom hier op het forum te komen forum. Ik hoop dat het net zo gezellig word als de chat van vanavond :)

Verdere informatie?

Ik doe tweetalig VWO dus ik spreek de hele dag eigenlijk alleen maar Engels behalve als ik weer thuis kom en met m'n vrienden spreek ik natuurlijk ook gewoon Nederlands, daarom floep ik er soms nog een Engels woordje uit of weet ik opeens het Nederlands woord ergens niet voor :P

Ik speel de Sims 3 nu al een tijdje op aandringen van een vriend van mij. Hij deed helemaal geweldig over de Sims 3 terwijl ik er niks in zag een virtueel poppetje te laten plassen of andere dingen te doen op commando, het leek me best saai om te doen. Toch ben ik verslaafd geraakt aan de Sims 3 en dan de laatste tijd vooral leuke downloads zoeken en downloaden/gebruiken (natuurlijk) wat een stuk makkelijker is met de daily finds :)

Verder heb ik niet zo veel meer te melden maarja het is dan ook drie over twaalf 's avonds, ik ben best wel moe. Ik ga daarom maar slapen.

Daag!

Jasper
Xelles
Beheerder Beheerder

Re: Hoi ;-)

Welkom "Jasper" :biggrin

Ik ben er van overtuigd dat je het hier net zo leuk, of zelfs leuker gaat hebben dan op de chat. Vooral het laatste gedeelte toen het over koetjes en kalfjes ging was puur S3N :laugh

2 talig VWO. Dat is vet! Had ik ook wel gewild, de hele dag Engels spreken. Is goed voor je en heb je tenminste echt wat aan. Nu doe ik het sporadisch op het HBO, maar heb er gewoon veelste weinig mee geoefend.

:thumbsup
Afbeelding
Meindert
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Heey Jasper,

Wat goed dat je de beslissing hebt genomen om in deze praatgroep te stappen. Samen helpen wij elkaar hier met het omgaan met onze verslaving.

Stap één heb je al achter de rug! Het toegeven dat je verslaafd bent.

Veel plezier hier! :biggrin En misschien heb je er nog wat aan!
Afbeelding
Claudia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Hee Jasper :D welkom op het forum!!
:omg tweetalig VWO :D Dat lijkt me nou echt gaaf!! Helaas woon ik in een gehucht en is de dichtstbijzijnde tweetalige school volgens mij in Amsterdam of Alkmaar ofzo.... dus da's iets te ver voor mij ;)
Het lijkt me echt leuk om vloeiend Engels te kunnen praten ;) , maar misschien kan ik dat ook wel in de toekomst.. Even een vraagje :razz ,, heb jij met je Sims 3 spel nou je taal op Engels of op Nederlands staan XD,, misschien een beetje een domme vraag, maar ik moet het gewoon even weten ;)
Afbeelding
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Hallo Jasper, welkom op deze site. Geniet er van en als je wat wilt weten .. hier kun je altijd goed terecht met je vragen.
Afbeelding
ModMod
Podium hulp Podium hulp

Beetje laat, maar daarom niet minder gemeend.
Dusss van harte welkom, Jasper en veel plezier hier! :biggrin
Thought for the Day:

"The real measure of your wealth is how much you would be worth if you lost all your money." Anon.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie